ערוצי המדיה והתקשורת בימינו, במיוחד עם ההתפתחות הגוברת והולכת של הטכנולוגיה, הם רבים מאוד ורק מתפתחים ומתרבים יותר. האופציות לפרסום והפקת מסע פרסומי-שיווקי, כתוצאה מכך, גדלו מאוד והפכו לדרישה נחשקת וחזקה מאוד בשוק העבודה. לפני שמתחילים את מסע הפרסום ונכנסים לעולם הפרסום ככלל רצוי לקחת קורס מדיה פלנינג. הקורס יסייע להכיר את המדיה ולדעת כיצד להשתמש בה עבור כל קהל לקוחות שהוא. בין אם מדובר בבני נוער ובזמן הצפייה שלהם בטלוויזיה, או בפרסום על אוטובוס ועבור מי הוא יעיל, שלטי חוצות ומי מסתכל עליהם וכו´.
מדוע כדי לקחת קורס מדיה פלנינג?
הפלנינג היא בעצם עבודה שמתבססת על תכנון ידע, כלומר מדובר על מנהל מדיה. ללא מנהל המדיה מסע הפרסום יהיה כושל וחסר תועלת. העבודה של התקציבאי, של הקריאייטיב וכל שאר הגורמים במסע הפרסום תהיה חסרת תועלת אם היא תנותב למדיה לא נכונה. המדיה פלנר נדרש להבין את ערוצי התקשורת השונים שקיימים עבור מוצר מסוים, היכן רצוי לפרסם את המוצר כך שיהיה נגיש לחתך אוכלוסייה שמטרת הפרסום היא עבורו. מדובר בתפקיד מפתח במסע הפרסום ועל כן כדי מאוד ללמוד אותו, הוא יכול לשמש עבור לימודי תקשורת מכל הסוגים.
מה לומדים במסגרת קורס מדיה פלנינג?
במסגרת הקורס נלמדים שיעורים רבים הנוגעים למדיה פלנינג ועולם הפרסום כמו: יסודות שיווק, תקשורת שיווקית, פיתוח המחשבה הפרסומית, רפרזנטציות, מה הוא מיתוג, כיצד מתכננים וקונים מדיה, למידת תוכנת TGI, החשיבות של המדיה בארצנו, פירוט אמצעי התקשורת והפרסום בארץ וכיצד הם מסייעים במדיה פלנינג, כיצד מתכננים מסע פרסום, שימוש בתוכנות לתכנון מדיה, כיצד עושים הפקה וכו´.
כיצד קורס מדיה פלנינג יכול לסייע בקריירה המקצועית?
כל אדם שמתעסק בפרסום יכול לקחת קורס כזה כהעשרה. עולם הפרסום והנפשות הפועלות בו הוא רחב מאוד ולמידה של עולם זה לעומק יכולה לגרום לרמת מומחיות ומקצועיות גבוהה מאוד וכתוצאה לכך לקידום בעבודה והעלאת משכורות. כמו כן הקורס מיועד כמובן לאנשים שרוצים להתעסק באופן ספציפי במדיה פלנינג ומעניק להם ידע מעמיק בנושא שיסייע להם בסלילת קריירה מקצועית.