עולם הפרסום הולך ומתפתח לצד הטכנולוגיה שהולכת ומתפתחת. כל פעם שמוצר חדש נכנס לשוק היחצנים ואנשי הפרסום מוצאים דרך חדשה להגיע ללקוחותיהם. בעבר האינטראקטיב היה אמצעי משלים למדיות אחרות, בימינו באנרים ופרסום אינטראקטיבי כזה או אחר הפך להיות המטרה העיקרית ולא כאמצעי. הפרסום האינטראקטיבי פלש לעולם הסלולארי, לאינטרנט, לאייפונים למיניהם וכו´ ויצר אינטראקציה חדשה בעולם הפרסום מול הלקוחות הפוטנציאליים.
מה הרעיון החבוי מאחורי האינטראקטיב?
המטרה של האינטראקטיב היא להיות בקשר ישיר ומתמשך עם הלקוח הפוטנציאלי ולא להסתפק בקמפיין גדול אחת לכמה זמן. בעבר הפרסום התבסס על פרסום עבור 1 שיעביר מפה לאוזן לרבים. כיום , באמצעות המדיה החדשה וערוצי התקשורת כמו פלאפונים, רשתות חברתיות ועולם האינטרנט ככלל, ניתן להכפיל את הצופים בפרסום ולהפוך את הפרסומת מקהל יעד של יחידים לאלפים, מאות אלפים ומיליונים. הפרסום האינטראקטיבי מאפשר להיות בקשר מתמיד עם הלקוח ובכך לתעדף את הצפייה שלו בך על פני אינספור מסעות פרסום של המתחרים.
מה המטרה של לימודי אינטראקטיב?
לימודי אינטראקטיב הם חדשים באופק קורסי הפרסום והם מתמקדים במבט להווה ולעתיד. קורסים אלו התפתחו מתוך הבנה שעולם הפרסום הולך ומתפתח לצד עולם הגרפיקה שפולש אט אט לאינטרנט, לסלולר ויוצר עולם דינמי מאוד. קורס אינטראקטיב שם לעצמו מטרה להעביר לתלמידים את כל הידע הטכני הנדרש בכדי להפוך למובילים בתחום, לצד יצירתיות, שוני ובידול ממתחרים שיסייע להוביל ולגבור על המתחרים.
מה הם נושאי הלימוד בקורס אינטראקטיב?
כחלק מנושאי הלימוד בקורס אינטראקטיב ניתן למנות יסודות בעולם הפרסום והשיווק, עקרונות בעיצוב גרפי, תעשיית עיצוב הגרפי והשפעתה במדיות וערוצים השונים, בניית אתרי אינטרנט, ניהול אתר אינטרנט, כלים תיאורטיים ופרקטיים כאחד להשתלבות בעולם האינטראקטיב, תוכנות עיצוב, קופירייטינג, ארטידירקשיין, סטיילינג, יחסי ציבור ועוד. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בעולם הענף של הפרסום ויום יום לפתח עצמם וליישם את שלמדו וליצור פרסום פורץ דרך, עכשווי, מודרני, דינאמי ומושך.