רשתות חברתיות הפכו לחלק משמעותי בחיי היום יום שלנו. באמצעות רשתות חברתיות אנו שומרים על קשר עם חברים בארץ ובחו"ל, מתעדכנים בחיי המשפחה הרחוקה שלנו ויוצרים חברויות חדשות תוך חשיפה לחייהם האישיים של כל אחד ואחת – כך התפתחה רשת הפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין. עם זאת רשתות חברתיות הפכו גם לכלי שיווקי נרחב שמסייע לחברות רבות לשווק את מוצריהם בצורה אישית וממוקדת ביותר תוך חשיפה למס´ רב של צופים. באמצעות רשתות חברתיות ניתן ליצור תדמית ומוניטין טוב לארגון.
מה לומדים בקורס תדמית ארגון ברשת חברתית?
קורס ייחודי זה מעביר מגוון רחב של נושאי לימוד וביניהם ניתן למנות – כיצד לתכנן קמפיין תדמית, כיצד להשיק מוצר ברשת חברתית תוך שימת דגש על ניטור, העברת מסר וקהל יעד נכון. התלמידים יחשפו גם לפן הטכני של הדברים וילמדו בתחום תדמית ארגון ברשת חברתית כיצד ליצור חשבון, מה קצב התקשורת הנכון ומה ההסמכות של כל אחד. התלמידים יחשפו גם לפן החקיקה והדינים בתחום האינטרנט והרשתות החברתיות ויחשפו לעבודה בפלטפורמות שונות כמו youtube, טוויטר, XING, לינקדאין ועוד. תזמון קמפיין, אבטחתו ושמירה על פרטיות העובדים ועל תוכנות אבטחה וכן ניטור וPPC גם הם יהוו חלק מנושאי הקורס.
מי הוא קהל היעד של קורס תדמית ארגון ברשת חברתית?
קורס זה מיועד לכל אדם שעובד בארגון - כעצמאי או שכיר – ורוצה לנצל את סגולות הרשתות החברתיות למטרות שיווק ופרסום. על כן, קהל היעד של קורס זה יכול לכלול מנהלי מדיה חברתית, אנשי מרקום, אנשי תקציבאים, עובדי יחסי ציבור, אנשי שיווק, דוברים, מנהלי תדמית, מנהלים ועוד. הקורס נותן למשתתפיו כלים פרקטיים ליישום התכנים הנלמדים בקורס ולשימוש ברשת החברתית בצורה נכונה.
מה היתרונות של קורס תדמית ארגון ברשת חברתית?
קורס תדמית ארגון ברשת חברתית הוא בעל יתרונות רבים שכן הוא מקנה לתלמידים ידע פרקטי ויישומי בשימוש רשתות חברתיות לשם יצירת תדמית חיובית ושיווק לקהל היעד הנכון. משתתפי הקורס יוכלו בתומו לנהל אתרים באופן עצמאי ולארגן אותם בצורה נכונה תוך כדי הכוונה לאוכלוסייה הנכונה. התלמידים יחשפו לטכניקות שיווק באינטרנט שונות ומגוונות ויתרגלו בפועל במהלך הקורס את אלו.