הטכנולוגיה והקדמה פוסעות לעבר העתיד, תכנים פרסומיים מקיפים אותנו מדי יום, כל שעה, מכל עבר בכל סוגי המדיה. ועדיין, בסופו של דבר המסר הנכון מחלחל רק בעזרת תוכן איכותי וטוב.
כיום, מובנת חשיבותו של התוכן השיווקי ולפיכך, הביקוש למנהלי תוכן בזירה העסקית הולך וגובר. קורס ממוקד לניהול תוכן שיווקי, מלמד לנהל מערך שיווקי המתבסס ברובו על תוכן, הצבת יעדים שיווקיים ופעילות אסטרטגית באמצעות התוכן השיווקי, כלים למדידת אפקטיביות והצלחה, אופטימיזציה של תוכן, התאמת מידע ללקוח ועוד.
נושאים שונים הנלמדים במהלך קורס תוכן שיווקי:
בניית אסטרטגיה של תוכן
הגדרת של המוצר או השירות, מיהו קהל היעד, מטרות ויעדים, בניית תכנית, מעגל אינגייג´מנט להפצת התוכן ובסופו של התהליך בחינת הביצוע אל מול היעדים.
כתיבת תוכן איכותי באינטרנט
מרכיבי כתיבה אינטרנטית, הכנסת הפאן השיווקי לכתיבה, יצירת תוכן רלוונטי, סריקה לעומת קריאה, כתיבה שיווקית ו-SEO (קידום אתרים בגוגל) כשילוב מנצח ועוד.
|
|
התאמת תוכן למדיה החברתית |
|
|
כתיבת תוכן לאתר
כתיבה של תוכן עבור דף הבית, כתיבת דף אודות אטרקטיבי, כתיבת תוכן שאיכויותיו מגבירות את התנועה באתר, כתיבת תוכן אינטראקטיבי המעודד יצירת קשר של הגולשים או כזה המניע לפעולה וכתיבת דף שאלות ותשובות בצורה הנכונה.
כתיבת תוכן למדיה חברתית
התאמת תוכן למדיה החברתית, הפיכת המותג לאישיות, טכניקות להחדרת תכנים שיווקיים, מרכיביו של סטטוס מנצח, שימוש במילות מפתח נכונות, טקטיקות לבניית מעגלי אינגייג´מנט במדיה החברתית ועוד.
כתיבת בלוג עסקי
יסודות חשובים לכתיבה בבלוג עסקי, אופן הגדרת מטרות הבלוג, הנעה לפעולה באמצעות פוסטים, כתיבת פוסט מנצח, כתיבה של תכנים המעודדים תגובות גולשים, אודות זכות התגובה של גולשים, שימוש בכותבים אורחים.
כתיבת דף נחיתה
כיצד ניתן להפוך את התוכן בדף הנחיתה לכזה המבטיח מכירות, כיצד לכתוב תוכן שמתקשר עם הגולש, כתיבה ממוקדמת ומשכנעת, מודלים של תוכן שנועד לקריאה זריזה ועוד.
כתיבה לתסריטי סרטונים ויראליים
פיתוח חשיבה יצירתית, מודלים לתוכן המיועד לסרטונים, הכנת תסריטים המיועדים לסרטון דל-תקציב, כתיבה תוך כדי מיתוג, תוכן של מומחה, תסריט עדות, תסריט המלצה, אופן הצגת שירותים או מוצרים חדשים, ובידול.
טכניקות לניהול תוכן שיווקי
אופן הגדרת מטרות ויעדים, בניית אסטרטגיית תוכן, בניית ארגז כלים המחלק את התוכן הארגוני על גווניו השונים, האחדה והתאמת התכנים למסר הארגוני, הובלה וביצוע, מדידת ביצועים לעומת יעדים וכו´.