תכני תקשורת שיווקית
על מנת להיות ראש החץ בתחום הפרסום והשיווק של חברה מסוימת, יש ללמוד לימודי מרקום, כשהמילה "מרקום" נגזרת מ- Marketing Communication, או בלימודי תקשורת שיווקית. >
מגזין
שיווק, פרסום ומכירות
תכני תקשורת שיווקית
על מנת להיות ראש החץ בתחום הפרסום והשיווק של חברה מסוימת, יש ללמוד לימודי מרקום, כשהמילה "מרקום" נגזרת מ- Marketing Communication, או בלימודי תקשורת שיווקית.
- מערכת ToStudy
- |
-
22/07/2012
- |
-
14:58
- |
-
2908
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
תקשורת שיווקית היא עולם שלם של תפקידים וכלים המשרתים את המטרות השיווקיות לשימוש גופים שונים – מסחריים, ציבוריים, פוליטיים או חברתיים. תחום התקשורת השיווקית יעיל יותר כשהוא במחלקה מרוכזת של בעלי תפקידים שיווקיים ופרסומיים המייצגים את הארגון, או שמדובר בקבוצת פרסום חיצונית שעושה את תפקידה בשירות הארגון. כל איש שיווק ופרסום נדרש להתמצא במגוון רחב של נושאים בתחום, על כן תכני תקשורת שיווקית עשירים בכלים ובמיומנויות שנרכשות דרך סדנאות מעשיות ולימודים עיוניים. כל אחד מנושאי הלימוד נחקר לעומקו ומקנה ללומדים נישה מקצועית נוספת בצוות הקריאייטיב לפרסומת או לקמפיין.
|
|
ניהול מותג הינו מקצוע בפני עצמו. לומדים מהו מותג ולמה הוא נדרש, איך לפרסם או לשווק אותו ומה היתרון של ייצור ופיתוח מותג לאורך זמן. |
|
|
ללמוד את היסודות
היסודות לתחום תקשורת שיווקית בנויים על עקרונות העבודה ושרשרת התפקידים שבעולם השיווק והפרסום. מכירים אילו קהלי מטרה קיימים ואיך לקבוע מכנה משותף ביניהם, מהי התנהגות צרכנים, מכירים את המדיה, את המגבלות התקציביות ואיך להתמודד עימן.
יסודות בפרסום
הפקה של פרסומות נשענת על בעלי תפקידים שונים. לומדים מהן מרכיבי הפרסומת, מה השיקולים שמכוונים לשלב בין מרכיבי הפרסומת הנבחרים, מעריכים מהי התוצאה שתהיה ובוחרים דרך כדי לבחון את התוצאות שהתקבלו. בקורס יסודות הפרסום רוכשים ידע כמו מושגים ומונחים מעולם הפרסום, תהליכי קבלת החלטות – לרבות בחירת הדרך והמדיה לפרסם זאת. הקורס החווייתי מעניק דוגמאות לפרסומות עטורות פרסים ולפרסומות שעטו כשלונות מהדהדים.
שימוש בעברית תקנית
השימוש בעברית המתאימה למסע הפרסום נחוצה להשגת קהל היעד המתאים. מתוך כך, חלה חובה לדעת איך לטפל בשפה העברית – ולהתמצא לפחות ביסודות העברי המתוקנת – תוך דגש על הדקדוק, הניקוד והתחביר הנכון, הגיה וסגנון בכתב או בעל פה.
קורס ניהול מותג
ניהול מותג הינו מקצוע בפני עצמו. לומדים מהו מותג ולמה הוא נדרש, איך לפרסם או לשווק אותו, מה היתרון של ייצור ופיתוח מותג לאורך זמן, איך לשווק מותגים זהים, תהליך קומודיטיזציה והליכי בידול, ערך המותג לארגון, מתיחת מותג ועוד.
לימודי קופירייטינג
הקופירייטינג הופכים את הכתיבה למקצוע. הקופירייטר מגייס את יכולת הביטוי, הניסוח והכתיבה שלו לצורך קמפיינים פרסומיים בכל מדיה. קופירייטינג הוא גם הבסיס לכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט ולשימושי SEO.
לימודי פלנינג
לימודי פלנינג סובבים סביב השלב הבסיסי ביותר בהפקת פרסומת וקמפיין - שלב ה"בריף", שיגדיר מה תהיה המסגרת הפרסומית שתהווה את ההשראה לצוות ההפקה כדי לתקצב את התהליך כמו שצריך ולתכנן באופן אסטרטגי את הקמפיין.
מוסדות המלמדים
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
קבל מידע על
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
תואר ראשון בתקשורת שיווקית
יש לכם עסק שזקוק למינוף? היום כבר לא חייבים לרוץ למשרד פרסום בשביל זה! בעידן הפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את המיומנויות המשך...
באמצעות הדבר המופלא הזה ששמו אמזון (Amazon), תוכלו לנצל את השוק הגלובלי שאין לו גבולות, להעלות מוצר ולו הבסיסי ביותר למכירה, ולהמשך...
מרגישים שאתם יכולים לייצג את האחרים בהרבה יותר טוב מאיך שהם מציגים עצמם? יש לכם יכולות רטוריות גבוהות במיוחד? תמיד אמרו לכם שאתהמשך...
תפקידם של אנשי המכירות כולל פרסום, קידום מכירות ותכנון תכניות שיווק על מנת ליצור עניין במוצרים או בשירותים שונים. במסגרת עבודתםהמשך...