כתיבה שיווקית היא אחד הכלים המרכזיים בעזרתם ניתן למכור ולשווק מוצר או שירות המוצעים ללקוח. כיום, בעידן האינטרנט, כשהוא נכנס ככלי מרכזי לעולם הפרסום, חשוב לדעת כיצד להשתמש בו כחלק מהמערך המקדם את המוצר לצד הכתיבה.
תקשורת היא מסר ושפה פרסומית המעבירה אותו. קורס כתיבה שיווקית מקנה ללומדים אותו מגוון שיטות לכתוב באופן שימכור, ועם זאת שיגרום לקורא ליהנות מקריאת התוכן, על מנת שהמסר יוטמע כראוי, והתוכן לא ידיף ריח שיווקי שאין בו כל ערך ממשי ומוסף עבור הקורא.
מטרת הקורס
הקורס מטרתו להקנות כלים, טכניקות ומיומנויות לכתיבה שיווקית יעילה. זאת תוך שיפור וחידוד הכתיבה עצמה, ושימוש בכלים העומדים לרשותו של הכותב וביניהם האינטרנט על הפלטפורמות השונות בו, האידיאליות לצרכי כתיבה שיווקית.
|
|
אינטרנט כיום, הוא אחת הפלטפורמות המרכזיות, שמהוות קרקע פוריה מצוינת לכתיבה שיווקית. |
|
|
למי מתאים קורס כתיבה שיווקית?
הקורס מתאים לבעלי עסק, יזמים, מנהלים, אנשי שיווק וכל המעוניינים ללמוד אודות כתיבה שיווקית.
נושאים הנלמדים במהלך הקורס
בחינת הזירות השונות - כקודמת לכתיבה
כתיבה שיווקית, בשל אופייה, צריכה לכלול בראשיתה מחקר קטן של הכותב - הכולל למעשה היכרות עם הזירה בה הוא פועל. דהיינו, היכרות עם המתחרים ומאפייניהם, הבנה של צרכי הקהל אליו פונה התוכן וההחלטה היכן כדאי לפרסם את התכנים.
כיצד ללכוד את תשומת ליבו של קהל היעד?
בחלק זה של הקורס לומדים כיצד ניתן להגביר את קשב הקורא ובכלל ליצור קשב שכזה מלכתחילה, ביחס לתוכן הנכתב.
לקשר בין המוצר לרגש ותחושות
כיצד יש לכתוב בהתאם לאופיו ולמיתוגו של המוצר מצד אחד, ובהתאם לרוחו ואופיו של קהל היעד מצד שני.
כתיבה המניעה לפעולה
על הנעה לפעולה בעזרתן של מילים, יצירת אמינות תוך כדי כתיבה, וכיצד להיות שיווקיים, אבל לא מכירתיים מדי.
כתיבה שיווקית לאינטרנט
אינטרנט כיום, הוא אחת הפלטפורמות המרכזיות, שמהוות קרקע פוריה מצוינת לכתיבה שיווקית. כמו כל כלי, יש לדעת כיצד להשתמש באינטרנט בצורה נכונה, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. כיצד המוצר, העסק או השירות מתבלטים על פני אחרים שזוכים לפרסום באינטרנט? כיצד יש לבנות את האתר או הבלוג בצורה המתקשרת עם הלקוח ומניעה אותו לפעולה (יצירת קשר, הרשמה למיילינג ליסט, כניסה לעמוד הפייסבוק וכו´)? בנוסף, לומדים במסגרת נושא זה, אודות כתיבה שאורכה מותאם לפורמט האינטרנטי, על אופטימיזצית תוכן ושימוש במילות מפתח לצרכי קידום תוכן במנועי חיפוש, על ניסוחים הטובים למודעות AD WORDS, ועל שימוש שניתן לעשות להמשך קשר עם הלקוח בעזרת המייל - רשימות תפוצה, שליחת מסרים ועוד.