שנות ה90 ותחילת שנות האלפיים היו שנתם של המחשבים האישיים, כיום המהפכה בשיאה ולכולם ידוע שעולם המובייל הוא המושל בכיפה. קורס שיווק ופרסום במובייל הוא אחד הקורסים המבוקשים לכל אנשי השיווק שלהדביק את הטכ
מטרתו העיקרית של הקורס היא לחשוף את הסטודנטים לאמצעים שונים ולעולם הפרסום והשיווק במובייל. החשיפה כמובן שמאפשרת הקמה וניהול קמפיינים שיווקים מכירתיים שונים בעולם המובייל על ערוציו השונים. בעלי אתרים שונים או אנשי עסקים שמשתמשים במדיית האינטרנט ילמדו כיצד להשתמש בכלי רחב זה עם החשיפה הבלתי מוגבלת שלו לצורך הפקת רווחים נוספים וכניסה לנתחי שוק רבים יותר. הקורס מתייחס לכל מערכות ההפעלה השונות הקיימות כיום ולסוגי מובייל שונים.
|
| קורס שיווק ופרסום במובייל מאפשר לזנק מעל המתחרים בכל הנוגע לשיווק | |
|
למי מיועד הקורס ומה תנאי הקבלה?
קהל היעד לקורס שיווק ופרסום במובייל הינו מגוון וכולל בעלי אתרי אינטרנט שרוצים להיכנס לתחום, חברות פרסום שרוצות להגדיל את חשיפתן ולהיכנס למדיות חדשות, מקדמי אתרים, יזמים שונים, מפתחי אתרים ואפליקציות שאמונים על התחום וכמובן שמנהלי תחום דיגיטל בחברות ומנהלי שיווק. הקורס אורך כ 40 שעות אקדמאיות ואין תנאי קבלה רבים למעט אנגלית ברמה בסיסית. לא נדרש ידע טכנותי כלשהוא לקורסים אלו.
תכני הקורס
הקורס הינו קורס מגוון מאוד וכולל מגוון רחב של תכנים שחלקם נוגעים בתחום המובייל וחלקם נוגעים בתחום השיווק והפרסום על גווניו השונים. בתחום השיווקי יעסקו התלמידים בפילוח שוק, ניתוח קהל מטרה, הגדרת יעדי שיווק, מחקרי שוק, הגדרת יעדים, תוכן שיווקי למובייל ועוד. תחת תחום הפרסום במובייל ילמדו בקורס מודלים שונים לפרסום, רכישת מדיה, עבודה עם חברות קריאייטיב, עמודי נחיתה, ניתוח קמפיינים, ערוצי פרסום ועוד. כמו כן כחלק מהתפקיד אנשי המקצוע צריכים לשלוט בקידום אורגני וממומן במובייל על כן ילמדו בהתאמת אתרים למובייל, הכפלות תוכן, קידום אורגאני וקידום ממומן. כמו כן הקורס כולל תכנים נוספים כמו עולם האפליקציות, מודלים שונים להכנסות ורווחים, שיווק אפליקציות ומגמות שונות בעולם זה.
השתלבות בשוק עם סיום הקורס
עם סיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודה המקנה אישור הסמכה בתחום זה. לעולם המובייל ביקוש רב בשנים האחרונות ועל כן תעודה זו מקנה יתרון רב אל מול מנהלי שיווק ופרסום אחרים שלא בקיאים בתחום זה. ניתן להשתלב בחברות קיימות, לפתוח מיזמים שונים או להתמקצע ולרכוש כלי נוסף בתחום השיווקי.