עולם הפרסום שולט בכל מה שקשור להכתבת מגמות חברתיות ותחומים כלכליים ואף לאומיים. גם העולם החרדי נפתח לתחום הפרסום ומשתמש רבות בכל הכלים והכישורים כדי למכור למגזר החרדי מוצרים שונים. כיום פועלים משרדי פרסום חרדיים רבים שכל ייעודם הוא המגזר החרדי, ולעתים קרובות מפורסמים אותם מוצרים שמשמשים גם את הציבור החילוני, רק שהפעם קהל היעד הוא חרדי, ולשם כך יש לשלו בשתי שפות.
שתי שפות?
כידוע לכולנו עולם הפרסום מתנהל בשפה או בז´רגון אחרים, שרק מי שמכיר את העולם הזה מקרוב יוכל להבינם. על מנת לרכוש את השפה והכישורים הנדרשים לצורך תפקוד בעולם הפרסום יש צורך בהכשרה, ולא כל שכן לצורך פרסום המיועד למגזר החרדי. לעולם החרדי ז´רגון משלו, ולכן יש צורך בחרדים שיכירו את העולם על בוריו וילמדו את שפת הפרסום וזאת על מנת שיוכלו למכור ולשווק מוצרים ממוצרים שונים עבור קהל הצרכנים החרדי.
למי מיועד קורס פרסום לחרדים?
קורס פרסום לחרדים מיועד לקהל יעד חרדי שרוצה להכיר את כל התחבולות והמניפולציות השונות שנועדו למכור לקהל הצרכנים החרדי מוצרים שונים. זוהי עבודה מאתגרת כפליים עקב היותם של החרדים קהל צרכנים קשה יותר, ומסוגר בעולם משלו. על מנת לזכות בתשומת לבם של החרדים (ובעקיפין כדי להגיע לכיסם יש צורך במניפולציות רבות שאתן אפשר יהיה להשפיע על הצרכנים החרדיים במשפט מנצח. את המניפולציות האלה ניתן לרכוש בקורס פרסום למגזר החרדי.
מה לומדים בקורס פרסום לחרדים?
משתתפי קורס פרסום לחרדים ילמדו טכניקות להגברת היצירתיות והסרת עכבות, חשיבה יצירתית וליטוש כשיורי הדמיון והיצירתיות, נכסי המותג, אישיות המותג, יסודות בטיפוגרפיה ויזואליזציה, גיבוש אסטרטגיה, פילוח שוק, מחקר ואיסוף נתונים, קופירייטינג ועיצוב מסרים, כיצד מתנהג צרכן תחת השפעה ואיזה שיקולים מפעילים אותו. פרסום באינטרנט ובמדיה התקשורתית, תזרים עבודה במשרדי פרסום, תהליך כתיבת הבריף וכדומה.