השנה, בפעם הראשונה למוסד אקדמי המוכר ע"י המל"ג, יעברו הסטודנטים לתואר ראשון של המכללה הכשרה מקצועית הבנויה על מתודות הלימוד של "הבצפר" של חברות הפרסום הכוללות עבודה פרקטית של העולם האמיתי.
לראשונה בישראל, הקריה האקדמית אונו המוכרת כמוסד אקדמי ע"י המל"ג תחל בלימודי מקצועות הפרסום במסגרת לימודי תואר ראשון בתקשורת. שיתוף פעולה בין הקריה ל"בצפר" של חברות הפרסום יעניק ללומדים לתואר אפשרות לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל ללמוד ולתרגל את הפן המעשי יישומי של עולם הפרסום. בנוסף, התואר כולל חטיבה בתחום הניו מדיה והאינטראקטיב במטרה לסייע לבוגרים להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של השוק, וכך יוכלו בוגרי התואר להשתלב בקלות בתפקידי מפתח בתעשייה, דוגמת ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, קריאייטיב, מרקום, קד"מ, יח"צ ועוד.
כיצד ההכשרה של הבצפר תשלב בלימודי התקשורת?
ההכשרה של "הבצפר" נערכת במהלך השנה השלישית ללימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. בראש התוכנית עומדים פרופ' מיכאל פרי, מומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום, פירסם ספרים ומאמרים בנושא, מרצה בכיר ברחבי העולם בנושאי מיצוב, מיתוג ואסטרטגיה, יו"ר חברת מיצוב לתכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי, וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, בעלת ניסיון רב בתחומי התקשורת והפרסום ובטיפול במותגים גדולים בשוק הישראלי והבינלאומי, מנהלת החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו.
בסרטון הבא מסביר עופר גולן על
-הקופירייטר בעולם הפרסום ומאפייניו
-הליך הקבלה לבצפר
סגל ההוראה והשתלבות התלמידים בשוק
|
|
עולם הפרסום הוא עולם קשוח ותובעני שדורש לא מעט תעוזה וחוצפה. |
|
|
צוות הלימוד המתוגבר של מכללת הבצפר שיגיע לקריה האקדמית אונו
לצידם של פרופ' פרי וד"ר שפירא מלמדים מרצי "הבצפר" ואנשי אקדמיה ושטח מובילים מהקריה האקדמאית אונו וביניהם: אבי קורנס, אורית גניס, קובי גמליאל, רוני אפלבוים, פרופ' ירון זליכה ,פרופ' אריה גביוס, ד"ר יניב גוילי, יורם גבאי, אבינועם ברוג, נורית דבוש, אביב בושינסקי, עופר עובד, איתי תמיר, איתן כסיף, אלון הוכדורף ועוד....
מהו הרקע לצירוף הכוחות החדשני?
ד"ר מיכל שפירא: "עד לפתיחת החוג החדש לימודי הפרסום נכללו במסגרת תארים אקדמיים אחרים. נדרשו שנים של תכנון ועבודה יסודית מול המל"ג ומול בכירי התעשייה לבנות את התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. מטרתנו בקריה האקדמית אונו לספק לעולם הפרסום והשיווק בוגרים בעלי תואר ראשון עם ידע אקדמי מעמיק בתחומים אלה. יחד עם זאת הבנו כי בוגרי התואר נזקקים גם לידע מעשי יישומי ועדכני. אנחנו מוצאים ב"הבצפר" את הגוף המוביל בישראל בהכשרת עובדים לתעשיית הפרסום ומברכים על שיתוף הפעולה שנרקם ביננו. אני משוכנעת שבוגרי התואר הראשון בפרסום ותקשורת שיווקית שייהנו הן מהפן האקדמי המוביל של אונו והן מהפן המעשי המוביל של "הבצפר" יהיו חוד החנית של תעשיית הפרסום תוך שנים מעטות".
|
|
הביצפר מקפיד על סביבת לימודים אקלקטית ואסתטית. |
|
|
בסרטון הבא ניראה את אמיר וגנר מסביר על
-סדנת המיתוג בבצפר.
-מהו מיתוג בעולם הפרסום והתנהגותו בעולם.
-השתלבות של התלמידים בשוק העבודה
|
|
מהו מיתוג ומהי חשיבותו בתחום הפרסום? |
|
|
קצת רקע על מכללת הבצפר
'הבצפר' הוקם על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראל ופועל למען העלאת הרמה המקצועית של העובדים בתעשיית הפרסום. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום. ב'הבצפר' קיימים תשעה מסלולי לימוד שונים ומידי שנה לומדים בו מעל ל-400 תלמידים העומדים בתנאי קבלה ומיונים על ידי ועדות מקצועיות. בשנה שעברה התחדש בשלוחה ייעודית למגזר החרדי בבני ברק ובמסלול ראשון מסוגו, בשיתוף גוגל ישראל, ללימודי פרסום ושיווק באינטרנט.
לקריאה נוספת בנושאי הכתבה...
קורסי מיתוג וקפירייטינג בביצפר
למה כדאי ללמוד בביצפר?