סדנת המיתוג בבצפר הינה סדנה שחוצה את כל הקורסים השונים הנוגעים בתחום. הסדנה נותנת לסטודנטים השונים טעימה של בניית מותגים יש מאין, מהרמה של הבנת הצרכים של הצרכן ועד לבניית המותג הסופי
רוב הסטודנטים הם תלמידים שחזרו מהטיול הגדול, סיימו את הצבא. קהל היעד של הבצפר הוא האנשים שחושבים אחרת, אלא שחושבים בצורה קצת שונה, בעלי מאפייני חשיבה רוחבית ולא טורית. חשיבה אקראית יותר, יצירתית. מחשיבה זו מגיעים הדברים היצירתיים. למי שיש את החשיבה הזו, אותו יש מה ללמד. בצפר עורך מבחני קבלה על מנת לסנן את המועמדים לקורס הקופירייטינג. הקופיריטינג הוא חלק מהמחלקה היצירתית של המשרד פרסום. המטרה היא איך להגיד את הרעיון, בצורה מקורית ומענינת, המטרה היא לשבת ולחשוב איך מעבירים רעיונות לכדי מוצרים שונים.
|
|
הבצפר הינו מוסד אסתטי ביותר |
|
|
בסרטון הבא מסביר עופר גולן על
-הקופירייטר בעולם הפרסום ומאפייניו
-הליך הקבלה לבצפר
סגל ההוראה והשתלבות התלמידים בשוק
|
|
עופר גולן מספר לנו אודות עלם הקופירייטינג ועל הקורס עצמו |
|
|
קורס מיתוג
סדנת המיתוג בבצפר הינה סדנה שחוצה את כל הקורסים השונים הנוגעים בתחום. הסדנה נותנת לסטודנטים השונים טעימה של בניית מותגים יש מאין, מהרמה של הבנת הצרכים של הצרכן ועד לבניית המותג הסופי ובניית עולם שלם שמביא את המותג למפגש עם הצרכן בצורה הטובה ביותר בדיוק כמו בחיים אמיתיים. טעימה זו שהסטודנטים עוברים מאפשרת להם לטעום את אופן בניית מותג בחיים האמיתיים. הסטודנטים הם אלו שיוצרים את המותג ביחד עם ליווי המנחים של הבצפר. המטרה העיקרית הינה להראות כיצד מותג בא לחיים ומתנהג בכל כלי של תקשורת שיווקית. קורס מיתוג בנוי כסדנא פעילה בה הם רוכשים כלים ומנתחים באופן פעיל דוגמאות מהחיים האמיתיים והדגש העיקרי הוא על הפרקטיקה.
בסרטון הבא ניראה את אמיר וגנר מסביר על
-סדנת המיתוג בבצפר.
-מהו מיתוג בעולם הפרסום והתנהגותו בעולם.
-השתלבות של התלמידים בשוק העבודה
|
|
אמיר וגנרמספר על עולם המיתוג וקורס המיתוג בבצפר |
|
|
אהבתם? רוצים לקרוא עוד? כנסו לאתר ToStudy שלנו
מהו מיתוג?
מיתוג זה למעשה מה שכל אדם שנמצא במסגרת של תקשורת שיווקית עוסק בה, לא משנה מהיכן הוא מגיע, איש דיגיטל, יחסי ציבור או כל דבר אחר. כל אחד מהאנשים עוסק בפן אחר של מיתוג ומתמודד עם השאלה איך לוקחים את המוצר, מותג וגורמים לו לפגוש את הצרכן והאוכלוסיה על הצד הטוב ביותר. כל פעם עושים זאת במימד אחר תוך כי התאמה ללקוח, לצרכן, ללקוחות בצורה כזו שתחדש, תרגש ותמשוך אותו. המיתוג מחייב יצירתיות לאורך כל הזמן, לא רק סיסמא או משהו כזה אלא להסתכל על המותג כמכלול.
|
|
עבודות הסטודנטים מוצגות בכניסה למקום |
|
|
|
|
שני התלמידים, און ונעמה, מספרים לנו על חווית הלימודים בבצפר |
|
|
ייחודיות הבצפר
הייחודיות של הבצפר היא שהוא רב תחומי. יש קורסים של קריאייטיב, פלנינג, גרפיקה ועוד. המטרה היא שיהיו פרויקטים משותפים לקורסים השונים על מנת ליצור מכלול נוח לעבודה. העבודה במשרד פרסום היא עבודת צוות ועל כן כולם צריכים להכיר את כל התחומים. הבצפר שייך למשרדי הפרסום וככזה מרצים בכירים מהענף מגיעים להרצות בו. כתוצאה מכך המרצים נחשפים לסטודנטים השונים ובעתיד אף משלבים את הסטודנטים במשרדים השונים לאור הכרותם עימם. כמו כן, משרדי הפרסום השונים נמצאים בקשר ישיר עם הבצר בדרישה לאנשי מקצוע טריים לשוק העבודה.
מה הרשת אומרת על הבצפר?
יניר מפורום אף אקס או אמר - "סבבה קורס וסבבה מרצים" |
מיכל מפורום תפוז אמרה - "לא מצטערת על שנייה אחת שם" |
רונה מפורום תפוז אמרה - "לימודים מעניינים ורציניים, שווה ללמוד שם" |
רוצים לדעת עוד על הבצפר? לחצו כאן!
איפה ממוקם הבצפר?
|
|
מפת הגעה לבצפר |
|
|