האפשרות ליזום ולהרוויח מהמדיה הדיגיטלית היא אחת מהיתרונות הבולטים של הטכנולוגיה המתקדמת. גם אנשים ללא רקע או הכשרה מוקדמת יכולים להרוויח הרבה מבלי להוציא הרבה כסף. יזמות תוכן דיגיטלי יכולה להתקיים בטלפון הנייד, באייפון,בפייסבוק וכיוצא בזה. בעוד שתוכן שנכתב ברשת מניב רווח רק מפרסום, התוכן הדיגיטלי מרוויח גם ממכירת מוצרי מדיה שונים, מכירת מנויים חדשים ואפליקציות בתשלום.
לימודי יזמות תוכן דיגיטלי
מטרת הלימודים היא הכשרת המשתתפים לצורך יצירת מיזמים עסקיים שמושתתים על תוכן דיגיטלי בטלפון הנייד, באינטרנט ובטלוויזיה האינטראקטיבית. זהו ענף שנמצא בפריחה והוא שופע הזדמנויות עסקיות ליזמים. במהלך הלימודים מתוודעים המשתתפים למוצרי מדיה שונים (רשתות חברתיות שונות, אפליקציות, פורמט אינטראקטיבי ומשחקים) וזאת בצירוף למודלים העסקיים שמהם נובעות ההכנסות העיקריות. כחלק מהלימודים לומדים המשתתפים להתנסות בכל השלבים מהם בנוי המיזם הדיגיטלי, כשבין היתר נלמד השלב החשוב של זיהוי הפוטנציאל העסקי במוצר, בניית תכנית עסקית וגיוס הון תוך התנסות בזמן אמת בפאנל משקיעים.
תכני הכשרת יזמות תוכן דיגיטלי
הכשרת יזמות תוכן דיגיטלי כוללת נושאים רבים שיסייעו ליזמים הטריים או הוותיקים לאמוד ולהעריך את מידת הכדאיות של פרויקט מדיה, ללמוד כיצד למפות את תהליך המיזם והפיתוח על כל השלבים השונים שבו, זיהוי המודל העסקי האידיאלי למוצר וזאת כדי לרתום אותו לצורך זירוז ההצלחה העסקית, ללמוד כיצד לגייס מימון לפרויקט תוכן דיגיטלי, כתיבת וניסוח תכנית עסקית לצורך גיוס הון בתעשיית התוכן, כיצד להימנע משגיאות נפוצות בתהליך הקמת ושינוע המיזם.
למי מיועד קורס יזמות תוכן דיגיטלי?
קורס יזמות תוכן דיגיטלי מתאים לכל מי שרוצה להקים עסק או ליזום פרויקטים באינטרנט, בטלפונים הניידים ובטלוויזיה האינטראקטיבית. אין צורך כאמור בידע מוקדם, רק רצוי שלמועמדים שמעוניינים לעשות את הקורס יהיה חוש עסקי בסיסי. קהל יעד נוסף של קורס יזמות תוכן דיגיטלי הוא של יזמים שבדיוק התחילו פרויקט מדיה או תוכן דיגיטלי, אול לחלופין יזמים שנמצאים בעיצומו של הפרויקט. כמו כן מוזמנים לקורס בעלי עסקים שונים שהאינטרס שלהם לשלב את המוצרים שהם רוצים למכור בפלטפורמות בהן לא התנסו קודם לכן.