קורס התכתבות משרדית נועד לשפר את מיומנויות התכתובת של הצוות האדמיניסטרטיבי, שבמסגרת עיסוקיו המרובים צריך לנהל תכתובת שמתנהלת לרוב באימיילים עם גורמים שונים ואף תכתובת פנים משרדית פנימית. תכתובת משרדית דורשת מיומנות ושפה קולחת, בהירה וחדה, ובעזרת קורס התכתבות משרדית ילמדו המשתתפות את כל הטכניקות והמיומנויות הדרושות שיסייעו להן בתחום זה.
למי מיועד קורס התכתבות משרדית
קורס התכתבות משרדית מיועד למנהלות אדמיניסטרטיביות, מנהלות משרד, פקידות וכל מי שעוסק בתיחום המשרדי אדמיניסטרטיבי, וזקוק כחלק מהגדרת תפקידו לנהל התכתבויות משרדיות ענפות עם גורמים חיצוניים ופנימיים למשרד. על עובדי המשרד מוטלות מטלות רבות שעליהם למלא אותן ביעילות ובזריזות, והודות לקורס התכתבות משרדית, ילמדו כיצד לחסוך זמן על ידי שליטה במיומנות ההתכתבות המשרדית כמעט בעיניים עצומות.
מטרת לימודי התכתבות משרדית
המשרד הוא לב ליבו של הארגון, ובלעדיו יתקשה הארגון לתפקד. המשרד הוא כמו חדר בקרה שממנו יוצאים לפועל הרבה דברים חשובים וחיוניים לכל ארגון. הצוות האדמיניסטרטיבי אחראי על יישום והוצאה לפועל של הוראות רבות, כשבין כל המטלות הרבות שלו עליו גם לנהל התכתבות משרדית ענפה שתפקידה לקבוע פגישות, כתיבת פרוטוקולים ותזכורות ושלל סוגי תכתובות אחרות ואת כל זה יש לעשות במהירות וביעילות, וקורס זה מקנה שיטות וטכניקות לצורך התכתבות מהירה.
מה לומדים בקורס התכתבות משרדית?
קורס התכתבות משרדית מלמד נושאים רבים שקשורים למיומנות חשובה זו, כמו תחום התקשורת וכל סוגי התקשורת והמדיה השונים שקיימים וניתן להתכתב בהם, דרכי כתיבה משרדי ומתווים, חלקי המכתב וכתיבה פורמלית, עקרונות הכתיבה הנכונה והתנסחות, תכנון מכתב, בהירותו, קיצור, אדיבות, משנה זהירות, התכתבות משרדית על כל סוגיה וגווניה כמו חוזרים, כתיבת פרוטוקולים, דוחות ומברקים, שליטה במיומנויות מחשבים, בסוגי דואל שונים ובתוכנות שונות וכיוצא בזה.