השינויים והתמורות שעולם האופנה המקומי עובר ניכרים וגלויים לעיני כל. יחד עם זאת יש שינויים שנגלים רק לעיני יודעי דבר, כגון מעברו של עולם האופנה מתעשייה לצריכה פרטית. מי שמאפיין ושולט במגמות הן החנויות, הקונים וכל מי שאמון על הייבוא והייצוא. עולם הסחר והאופנה הוא מרתק, אך דורש מיומנויות ואף יכולת ניווט מסוימת של כל מי שעוסק בו, ונדרש ממנו גם חוש יישומי מפותח ואבחנה דקה.
יעדי קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה
קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה הוא כמו קורס ניווט, ומאפשר למשתתפים להתמצא ולשלוט בכל מה שקשור לסחר, קניינות ותיאום אופנה. כפי שכבר ציינו, עולם האופנה נתון לשינויים רבים, ועולם האופנה הישראלי בפרט דורש התמצאות ושליטה ואף יכולת יצירתית. קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה מקנה למשתתפיו את המיומנויות הנדרשות לצורך התנהלות ועולם כאוטי במקצת, אך מרתק ורב גוני.
קהל היעד של קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה
עולם האופנה, הקניינות והסחר מחייב חושים חדים ויצירתיות שלא קשורה בהכרח לאופנה. מסיבה זו קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה מתאים למעצבי אופנה וותיקים וחדשים שרוצים להשתלב ביתר קלות בעולם האופנה. גם עבור מי שרוצה דריסת רגל ראשונית בתחום, מומלץ שייקח קורס שיקנה לו תשתית איתנה באותו תחום. כמו כן מתאים קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה עבור קהל יעד של יזמים.
מה לומדים קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה?
משתתפי קורס סחר, קניינות ותיאום אופנה יכירו את השוני והייחודיות בפיתוח וסחר של מוצרי אופנה, במהלך ההכשרה יבינו ממה מורכבות ההחלטות שאיתן בונים ומרכיבים קולקציות. הקורס אף יקנה יסודות בחשיבה שיווקית ומסחרית, בפני התלמידים יציירו פרופיל לקוח, יתוודעו לחשיבה הניהולית של המוצר, הכרונולוגיה של הפקת המוצר משלב העיצוב, ייצור, שיווק עד לשלב המכירה, פיתוח מוצרים חדשים ושיקולים הנוגעים לפיתוח, קביעת תמהיל מוצרים ועוד.