הפריחה שיודע עולם העיצוב מאפיינת גם רשתות שיווק ענקיות, וגם מעצבים עצמאיים שפועלים לבד. בשנים האחרונות חדרו לארץ רשתות אופנה גדולות מחוץ לארץ, ורשתות אופנה מקומיות אף הן זוכות להצלחה מסחררת. אך יחד עם זאת, קיימת קבוצה לא קטנה של מעצבים עצמאיים שמעוניינים לחרוט על דגלם מילים כמו איכות, ייחודיות ואף מסרים שנוגדים את תופעת הגלובליזציה. עסקים עצמאיים רבים מתקשים לשרוד במציאות הכלכלית, אופנתית הקיימת, ורכישת כלים המתאימים לצורך הקמת וניהול מותגים עצמאיים יכולה לקדם את אותם עסקים ולסייע להם לעמוד בתחרות הקשה.
מטרת קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים
קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים הוא מעיו מדריך ותומך לכל אותם מעצבים ויוצרים צעירים ששואפים להקים עסק מצליח, ורוצים לדעת כיצד להחזיק את הראש מעל המים ולעמוד בתחרות הקשה ששוררת בין ענפי המיתוג העצמאי לבין רשתות השיווק הענקיות. קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים מספק "ארגז כלים" לאותם מעצבים שיאפשרו להם לנהל ולהתנהל בעולם תחרותי זה, ולפתח חושים עסקיים ומסחריים כאחד.
למי מיועד קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים?
קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים מתאים למעצבי אופנה שסיימו את לימודיהם, ושיודעים את כל מה שצריך לדעת בתחומם, אך חסר להם ידע בסיסי וחשוב באשר להקמת וניהול מותג עצמאי. מדי שנה נסגרים עסקים קטנים ועצמאיים רבים, לא בשל כשרונם הדל של המעצבים, אלא בשל כישורי ניהול לוקים בחסר וגם בגלל שחסר להם חוש מסחרי ופרסומי, שאתו יוכלו לצמוח ולהתפתח, ולא לתת לענקים המסחריים לחסל אותם.
מה לומדים בקורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים?
משתתפי קורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים יעברו אימון עסקי לצורך הקמת וניהול מותג אופנה, וכמו כן ילמדו הכל על ניהול מותג, עסק עצמאי בעולם האופנה, חנויות עצמאיות אל מול רשתות הענק והשינויים שהתחוללו בתחום האופנה והשיווק מאז חדירתן של אותן רשתות. בין היתר ילמדו המשתתפים בקורס הקמת וניהול מותגים עצמאיים חשיבה עסקית שבמסגרתה ירכשו כלים ומושגים הלקוחים מהתחום הפיננסי והכלכלי. גיבוש קונספט, פיתוח מוצר ועוד.