תנאי קבלה לניהול משרד
תחום ניהול המשרד נהנה מביקוש גבוה בשוק העבודה. כמעט שאין ארגון, מוסד, מפעל ובית תעשייה שאינם זקוקים לעבודתם המקצועית של אנשי אדמיניסטרציה מקצועיים שידעו כיצד לתפעל את החברה בשוטף ובאופן מסודר ומאורגן.>
מגזין
כללי
תנאי קבלה לניהול משרד
תחום ניהול המשרד נהנה מביקוש גבוה בשוק העבודה. כמעט שאין ארגון, מוסד, מפעל ובית תעשייה שאינם זקוקים לעבודתם המקצועית של אנשי אדמיניסטרציה מקצועיים שידעו כיצד לתפעל את החברה בשוטף ובאופן מסודר ומאורגן.
- צוות ToStudy
- |
-
05/12/2018
- |
-
08:25
- |
-
1036
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
ישנם מקצועות שהם פשוט על זמניים והדרישה אליהם היא יציבה וקיימת לאורך זמן. אחד מהם הוא תחום ניהול המשרד והאדמיניסטרציה שלוקח את מלאכת ניהול הבקאופיס של העסק ומטפל בו בצורה הרמטית, מאורגנת ומקצועית. אלו יכולים להיות עורכי דין, אלו יכולים להיות סוכני ביטוח, אלו יכולים להיות רופאים, מנכ"לים של חברות הייטק, סוכנויות נדל"ן ועוד ועוד... מה שבטוח הוא שכולם היו מעוניינים לייעל את מהלך העבודה כדי לספק שירות טוב לקהל הלקוחות ולהבטיח את ההתנהלות הפנימית השוטפת התקינה.
אם חשבתם על תחום זה, במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע על קורס מזכירות, על תנאי הקבלה הנדרשים ועל קהל היעד הכללי שמתאים להשתלבות בתכנית הלימודים ובמקצוע שלאחר קבלת התעודה.
תפקידה של המזכירות במשרד
תחום המזכירות וניהול המשרד יכול לכלול בתוכו מגוון רחב של תחומי אחריות המשתנים בין מקום למקום. ניתן להעריך שמזכיר או מזכירה במוסך המבצע בדיקות טסט לרכב יחזיקו בתחומי אחריות שונים בצורה כזו או אחרת מאנשי מזכירות בחברת הייטק. אך אם ננסה לתאר זאת בכלליות, אז הרי שמזכירים ומזכירות צריכים להיות מסוגלים למתן שירות פרונטלי וטלפוני, לניהול יומני העובדים ולעתים באופן פרטני של מנהלים ומנכ"לים, לתיעוד ותיוק המידע העסקי השוטף המתבצע בארגון ועל תפעול המשרד בשוטף תוך דאגה לאספקת ציוד משרדי קבוע וציוד נלווה נוסף.
התפקיד דורש ייצוגיות, סדר וארגון מופתי כמו גם דייקנות ויכולת לביצוע מספר משימות במקביל. מדובר בתפקיד שירותי ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון טרם ההרשמה לקורס. תכנית הלימודים תקנה לכם את כל הידע המקצועי הנדרש כדי להשתלב, אך ישנם כישורים קיימים שאינם נרכשים דרך תכנית לימוד.
תנאי קבלה למזכירות משרד
הקבלה לקורס מזכירות משרד איננה נוקשה וניתן להתקבל בכפוף להצגת תעודת 12 שנות לימוד בלבד ומעבר ראיון קבלה אישי. במסגרת ראיון הקבלה ייתכנו בחינות פנימיות קצרות לצורך בדיקת מידת ההתאמה לאופיו של המסלול ושל התפקיד.
|
|
התפקיד האמיתי רחוק מלהכין קפה ודורש אחריות, ידע נרחב ומקצועיות ללא פשרות
|
|
|
נושאי לימוד עיקריים
בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס מזכירות משרד ניתן למנות: הגדרת תפקיד המזכירות, כתיבה מינהלית, אופיס ומיומנויות מחשב, מתן שירות פרונטלי וטלפוני, ניהול יומני מערכת, מבוא לניהול חשבונות, מושגי יסוד בפיננסים, אנגלית מנהלתית, כישורי הקלדה, ארגון ותיעוד מידע, דיני עבודה ועוד.
אפשרויות תעסוקה
בוגרים שיסיימו את הקורס בהצלחה ויעברו את הבחינות הנדרשות מטעם משרד הכלכלה המפקח על תכני תכנית הלימודים, יקבלו תעודת גמר מקצועית עמה ניתן להשתלב במגוון חברות במשק. אנשי אדמיניסטרציה נדרשים בכל ארגון וחברה בין שמדובר בחברות קטנות ובין שמדובר בחברות גדולות, בין שמדובר בתעשיות ומפעלים ובין שמדובר במוסדות ציבור, חברות מחשוב, פיננסים ועוד.
אם התעניינתם בתכנית לימודים זו ייתכן שתמצאו עניין גם בלימודי קורס מזכירות בענף הרפואה.
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...