תחום הפרסום והשיווק הוא תחום נרחב מאוד שעם השנים רק הולך ומתפתח ומוצא לעצמו ענפים שונים להתקדם בהם. השילוב של צילום בתחום הפרסום הוא מהותי ומהווה חלק בלתי נפרד מתחום הפרסום. הקורס מאפשר לצלמים להתמקצע בתחום הפרסום ולפתוח דלת חדשה למגוון אופציות תעסוקה. במסגרת הקורס נלמד ידע מעמיק בנושא בסיסו של הצילום, טכניקות הצילום וצילום פרסומי.
מה נלמד במסגרת קורס צילום לפרסום?
מדובר בקורס המעמיק ביותר בתחום הצילום, שכן תחומים אחרים של צילום נלמדים במס´ שיעורים בעוד תחום זה נלמד לעומק ולתקופה ארוכה יותר. תקופת הלימוד משתנה בין מוסד לימודים אחד למשנהו. הקורס משלב פן תיאורטי ומעשי כאחד. נלמדת טכניקת צילום, צילום דיגיטלי, צילום פורטרטים, מה הוא צילום מוצר. התלמידים מצוידים במצלמות והעדשות החדשות והמתוחכמות ביותר בשוק שמאפשרות להוציא תוצאות איכותיות, מיוחדות וייחודיות. הקורס מתמקד בצילום הפרסומי ומתייחס במסגרת זאת לצילומי אופנה, צילומי דוגמנות, צילומי טבע, צילום של מזון, צילום בתנועה, צילום עיתונאי, שימוש בפוטושופ וכו´.
למי מיועד קורס צילום לפרסום?
קורסי צילום לפרסום פונים לקהל יעד רחב מאוד שכן קיימים קורסים למתחילים, קורסים למתקדמים, קורסים למקצועיים וכו´. כך או כך הקורס מאפשר העמקה בלמידה של תחום הפרסום וכיצד הצילום מתקשר אליו, מאפשר לתלמידיו לקבל את היכולות הטכניות והכלים להתפתחות בתחום צילום זה.
מה הן אופציות התעסוקה בתום קורס צילום לפרסום?
לקיחת קורס זה כחלק מתוכנית הלימודים יכולה רק להועיל לצלם המתחיל והמתקדם כאחד. מדובר בתחום שאופציות התעסוקה בו הן מאוד רחבות ותמיד יהיו קיימות בשוק – מעין מקצוע תמידי מובטח שכזה. צלמים יכולים להשתלב בעולם העיתונאות, בעולם הדוגמנות, בצילום מזון, צילום פרסומות, צילום אירועים ועוד. הכשרה בתחום הפוטושופ יכולה גם היא מאוד להועיל על מנת להרחיב את אופציות התעסוקה והידע בצילום פרסומי.