הפקת פרסומות כרוכה בהרבה עבודה. עבור מי שעבורו אורח חיים קדחתני זו דרך חיים, סימולטניות מאפיינת אותו, חריצות ותקתקנות הן התכונות האהובות עליו, יש סבירות גבוהה שבעולם הפקת פרסומות הוא ירגיש כמו בבית.
לא פשוט להפיק פרסומות?
תראו, תלוי איך מסתכלים על זה: אם אתם אוהבים לדאוג להכול, לארגן ולשלוט על סביבתכם כנראה שאתם נולדתם לתפקיד, אבל פשוט זה לא. בשביל להפיק סרטון קצרצר, צריכים להיות מעורבים המון גורמים, מי שלומד הפקת פרסומות אחראי על היצירה כולה, על בריאת עולם מכלום, והפיכת הכלום לסרט פרסומת. בקורס הפקת פרסומות תחוו את כל ההתרגשות הזו.
מה לומדים בקורס הפקת פרסומות?
בקורס הפקת פרסומות לומדים להכיר כיצד בנויים משרדי פרסום, איך עובדים בהם, לומדים את כללי האצבע של עולם השיווק וכיצד יוצרים תקשורת שיווקית, כיצד מתכננים אסטרטגיות פרסום, התנהגות צרכנית, מיתוג ובניית מותגים, פרזנטציה, עבודת קריאטיב. בעולם התסריטאות לומדים ומכירים את מבנה התסריט, בניית רעיון מרכזי, שפה פרסומית, ז´אנרים בפרסום, ניתוח סרטי פרסומת ופרומואים. הכרת הנפשות הפועלות (בעלי התפקידים) וחלוקת הנטל ביניהם, אמנות התקצוב, בחירת לוקיישן- ההחלטה אם לצלם בארץ או בחו"ל, פוסט פרודקשן, הפקת ג´ינגלים, הפן החוקי- זכויות שחקנים, חוזים, מכרזים, שכירויות, ביטוחים, תקנון איגודים. שירות לקוחות.
את כל זה עושה המפיק?!
המפיק אחראי על כל מה שהוזכר למעלה והוא כמו מנצח על תזמורת, בלעדיו אין יצירה, אין מוזיקה. כולם זקוקים לשרביט הקסמים שלו. קורס הפקת פרסומות ילמד אתכם את מיומנות הניצוח, כיצד מנהלים משברים, כיצד בוראים עולם ומלואו ממשהו שהוא רק גרעין, רעיון. ואת הכל עושים בלחץ אדיר. המפיקים הם הם הכוח המניע של העולם הקדחתני הזה.