כל מי שעמד אי פעם בעמדה מרכזית של קבלת החלטות בעולם העסקי, או כל מי שמעוניין אי פעם לעבוד במשרה בכירה כזאת, הדורשת יכולת קבלת החלטות חשובות בזמן אמת, חייב לסגל לעצמו יכולות מסוימות בתחום קבלת ההחלטות. הטמעה של שיטות עבודה נכונות, והיכולת לבחון במדויק את המצב הקיים ולקבל החלטה על בסיס ניתוח כל הנתונים הקיימים היא תהליך לא פשוט, שלעיתים לוקח שנים ללמוד אותו. ניהול הידע הארגוני היא משימה חשובה, ותוכנת SharePoint היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.
היתרונות הגדולים של SharePoint
תוכנת SharePoint כוללת מספר מאפיינים עיקריים אשר הופכים את לימודי התוכנה לכדאיים ביותר, ומומלצים עבור כל מי שמעוניין ללמוד כיצד לנהל מידע ארגוני בצורה האפקטיבית ביותר. באמצעות תוכנת SharePoint ניתן להעצים את העובד מול עבודת הצוות ועבודת הארגון, ניתן לנהל מסמכים ובסיסי מידע בצורה יעילה, וכן לנהל רשומות בצורה מלאה. כמו כן באמצעות לימודי SharePoint ניתן לנהל אתרים שונים כמו בלוגים ופורומים וכן להתממשק למערכות חיצוניות.
מה זה בעצם SharePoint?
תוכנת SharePoint היא תוכנה אשר מיועדת לצורך ניהול ושיתוף של מידע באמצעות רשת של מספר מחשבים המחוברים יחד. באמצעות רכיבי התוכנה ניתן להקים סביבת עבודה לצורך הקמה של שרת משותף בסביבת מערכת ההפעלה Windows ואפילו להקים פורטלים פנים ארגוניים לצורך שיתוף של קבצים, מידע או הצגת רשומות בין מספר מחשבים המחוברים לאותה רשת במקום העבודה. כמו כן, ניתן להשתמש בתוכנה לשם הצגת תכני HTML ברשת האינטרנט.
מדוע כדאי ללמוד SharePoint?
תוכנת SharePoint למעשה עוזרת לנו להצעיד את המשרד או את מקום העבודה שלנו לעבר העתיד הטכנולוגי. העבודה במשרד יכולה להיות הרבה יותר יעילה ואפקטיבית עם כולם יעבדו יחד ויוכלו לשתף אחד את השני במידע בצורה מהירה ויעילה. כל מחשב במשרד שלנו הוא מעין יחידה בפני עצמה, כאשר תוכנת SharePoint מחברת בין כל המחשבים יחד, והופכת אותם ליחידה אחת גדולה ומסונכרנת.