עולם הפרסום מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו בין אם מדובר בשלטי חוצות, בפרסומות ברדיו, בטלוויזיה, בסרטים או אפילו בעיתונות. לא מעט בוחרים לגשת ללימודים לתואר ראשון עם התמחות בפרסום ורוכשים לעצמם ידע רב ושימושי, עם זאת לרוב מדובר בהתמחות שמשלבת תכנים מעולם מנהל העסקים ומעולם השיווק ועל כן נושאי הלימוד לא ממוקדים בפרסום. הדרישה הרבה לנושא זה נקלטה בעיני המרכז האקדמי רופין – היחידה ללימודי המשך ולימודי תעודה ובימים אלו יוצאים במסלול לימודים חדש – קורס ניהול הפרסום.
למי מיועד קורס ניהול הפרסום במרכז האקדמי רופין?
קורס זה שונה וייחודי מאחיו ביחידה ללימודי המשך ותעודה. הקורס מיועד לבוגרים של תואר ראשון אקדמי בתחומים מקבילים. קורס ניהול הפרסום במרכז האקדמי רופין מאפשר למשתתפים להשלים ידע שחסר להם בתואר, ידע ממוקד וספציפי בתחום הפרסום. עולם הפרסום הוא דינאמי מאוד, מאתגר ויצירתי שדורש מעקב אחר השינויים האחרונים בשוק, הדרישה של קהל היעד למוצר המפורסם וכו´. קורס ניהול הפרסום יסייע להשלים חומרים חסרים שאקטואליים וחשובים למקצוע בימינו. בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים, במדעי ההתנהגות, בכלכלה וניהול וכן בוגרי תואר שני במנהל עסקים יוכלו לקבל אינפורמציה רבה איכותית ויעילה בקורס זה.
מה לומדים בקורס ניהול הפרסום של המרכז האקדמי רופין?
קורס ניהול הפרסום במרכז האקדמי רופין מעניק לתלמידיו ידע נרחב בכל הנוגע לניהול מסע פרסום בימינו תוך שימוש בערוצי התקשורת הרבים שמתפתחים ומשתנים מדי יום אודות להתפתחות הטכנולוגית. תוכנית הלימודים, שתתחיל בנובמבר 2011, תתקיים פעמיים בשבוע ותכלול סדנאות, קורסים וסיורים שיסייעו להכיר את תעשיית הפרסום פנים מול פנים. התלמידים יחשפו לנושאים של תקציבאות, ניהול לקוחות, אינטראקטיב, הפקה, תקשורת שיווקית, מדיה, תכנון אסטרטגי, קריאייטיב, שיטות מחקר, מיתוג, איך בונים קמפיין פרסומי ועוד.
סגל מורים מוביל בקורס ניהול הפרסום במרכז האקדמי רופין
היוזמה לקורס זה החלה ברעיון של גדי חייט – אחר האנשים המוכרים ביותר בענף הפרסום שהוא בעצמו בוגר תואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי רופין. משרד הפרסום – שלמור אבנון עמיחי – ייקח גם הוא חלק בקורס וייתן את הפן המעשי והפרקטי בלימודים. לאורך הקורס ישתתפו מרצים ומורים רבים מהמובילים בתחום הפרסום; יסמין מרחב "מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי אקספרט", אלון הוכדורף מנכ"ל "זניט מדיה", דני בירו – מרצה בכיר בתחום הפרסום ואיש פרסום בעצמו זה 20 שנה, רני ישראלי – ראש חברת "פתרונות", איתי צמיר – מנהל המחלקה לאינטראקטיב בערוץ 10, אבי פאר – מנכ"ל מכון מחקר "מותגים" וארזה ליבנה – מנהלת קריא ייטיב בכירה.