קורס ניהול עסק קמעונאי
קמעונאות היא מכירת מוצרים לצרכני השוק הפרטי שלרוב בכמויות קטנות. ניתן לראות כי רוב האנשים אשר מחזיקים את כלכלת השוק הם עוסקים בקמעונאיים. על מנת להצליח למנהל עסק בצורה נכונה ובדרך הטובה ביותר, ישנה דרך ברורה ועקרונות בסיסים שעל פי הם צריך לפעול. ישנם אספקטים שונים שיש לדעת בתחום ניהול עסק קמעונאי.>
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
קורס ניהול עסק קמעונאי
עסק קמעונאי הוא עסק קטן ואישי אשר מתנהל לרוב על ידי האדם שפתח את העסק. על מנת להצליח בעסק זה יש לדעת מספר עקרונות חשובים ובסיסים על תחום העסקים לדעת כיצד לנהל עסק משלב בניית האסטרטגיה עד לשלב המכירות.
- מערכת ToStudy
- |
-
18/12/2011
- |
-
13:16
- |
-
4038
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
קמעונאות היא מכירת מוצרים לצרכני השוק הפרטי שלרוב בכמויות קטנות. ניתן לראות כי רוב האנשים אשר מחזיקים את כלכלת השוק הם עוסקים בקמעונאיים. על מנת להצליח למנהל עסק בצורה נכונה ובדרך הטובה ביותר, ישנה דרך ברורה ועקרונות בסיסים שעל פי הם צריך לפעול. ישנם אספקטים שונים שיש לדעת בתחום ניהול עסק קמעונאי.
מה זה ניהול עסק קמעונאי?
ניהול עסק קמעונאי הוא תחום אשר מבין בצורה מעמיקה את סביבת העסק, מנהל את העסק בצורה הטובה ביותר ובונה אסטרטגיה לחברה. עסק קמעונאי הוא עסק קטן ופרטי באופן יחסי וניתן ללמוד את תחום זה על ידי בקורס ניהול עסק קמעוני. הקורס הוא לרוב לא ארוך וניתן ללמוד אותו במספר מוסדות שונים בארץ. מסגרת הלימודים שונה בין מוסד למוסד אך הנושאים אשר נלמדים לרוב בדיוק אותו הדבר בכל המוסדות.
|
|
כולם בטוחים שהם יודעים מה היא הדרך להצלחה. שווה לנסות את זה על העסק האישי שלך? |
|
|
מטרת הקורס?
ניהול עסק קמעונאי מתעסק בהבנה של סביבה העסקית אשר בה פועל עסק על מנת להבין ולגבש את החזון והאסטרטגיה של עסק על מנת להצליח לבנות תוכנית שיווקית ועסקית. קורס זה בא במטרה להבין את כל הגרומים אשר משפיעים על התנהגותו של הצרכן מה גורם לצרכן להיות נאמן למוצר מסיים או לעזוב אותו. בנוסף הבנה משמעותית של כל השיקולים אשר נכללים בתהליך קבלת ההחלטות בתכנון ותפעול.
מה לומדים בקורס ניהול עסק קמעונאי?
במסגרתלימודי ניהול עסק קמעונאי לומדים נושאים שונים כגון מאפיינים אסטרטגיים בעולם העסקי, זיהוי וניתוח של המתחרים בענף זה, ביקוש ודרכי התמודדות, הגדרות שונות על החזון העסקי, הבנת תהליך בנית תוכנית אסטרטגית לחברה, התנהגות צרכנים, השפעות חיצוניות, סוגי לקוחות, סוגי קניה, מינוף העסק, קידום מכירות, תקשורת שיווקית, שיטות לשיפור מכירות, חלוקת תפקידים בתוך עסק ועוד מספר רב של נושאים אשר יכולים להביא להצלחתו של עסק קמעונאי.
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...