לעיתים מגיע רגע בתעשייה אשר מכתיב לנו את הזמן הנכון לעשות אקזיט על החברה שלנו, אולם, רוב הפעמים אין זה כך, ועל כן יש צורך לעבוד על השבחת ערך החברה כך שתהיה ממוקמת טוב בעת מכירה.
אחת מהבעיות הנפוצות ביותר של חברות או בעלי עסקים זה שהם לא יודעים להתמקד על המטרות הנכונות, לא מכינים רשימת מטרות חשובות וכן, לא בודקים באופן סדיר היכן הם עומדים בזמן כנגד המטרה.ארגון החברה או העסק ומיקודם על מטרות עם סדר עדיפויות גבוה וכן הזנחה של פרויקטים צדדיים יכול לשחרר אנרגיה רבה אשר אפשר לנצל על מנת ליישם מטרות מפתח בארגון.
הגדלת ההכנסות
מטרת הארגון תהיה תמיד להשביח את ערכו על מנת להטיב עם בעליה, עובדיה ולקוחותיה. יצירה מתמדת של ערך עולה נעשית באמצעות הפעלת מאיצי ערך פיננסיים, אסטרטגיים, תפעוליים, שיווקיים ועוד. בעזרת כלים אלו, תוכלו לעזור לארגון להגדיל את רווחו וכך את ערכו. בקורס תלמדו כיצד תוכלו להגדיל את הכנסות הארגון בעזרת המשאבים הקיימים, כיצד למנף יתרונות וכיצד להימנע מטעויות.
|
|
אחת מהבעיות הנפוצות ביותר של חברות או בעלי עסקים זה שהם לא יודעים להתמקד על המטרות הנכונות. |
|
|
מטרת הקורס
מטרת הקורס היא להשביח את ערך הארגון, זאת ניתן לעשות על ידי שילוב מערכות חשבונאיות ניהוליות עם גישות ניהול מתקדמות. הקורס מנתח גישות ניהול עלויות, גישות תמחור וגישות ניהול תפעול חדשניות וכמו כן, מעריך את תרומתן בכל הקשור להשגת שאיפות\מטרות הארגון. הקורס מקנה למשתתפים כלים בכל הקשור לקבלת החלטות ניהוליות החל מהמחרה, הוצאת עבודות לקבלנות משנה, בחירת מוצרים או שירותים, השתתפות במכרזים וכלה בהשקעות חוץ ארגוניות עוד.
נושאי לימוד
בקורס תלמדו נושאי לימוד חשובים, להלן: אובדן הרלוונטיות בתמחור מסורתי, מדדי ביצוע, גישות ניהול מתקדמות, ניהול לפי אילוצים, תמחיר וקבלת החלטות, תמחיר ככלי לתכנון ובקרה, תמחיר וניהול מבוססי פעילות, מרכזי רווח, השבחת חברות, מתודולוגיית קבלת החלטות גלובליות, מחירי העברה, ניתוח אירועים מסכמים, יישום השבחת ערך בחרה, מאיצי ערך אסטרטגיים, מדידה ובקרה של ביצועים וכדומה.