קורס ניהול לקוחות בהייטק
אין זה סוד שכולם מתחרים על לבו של הלקוח, ושעולם העסקים הוא עולם אפל ותחרותי, שהיעד המרכזי שלו הוא הצלחה ורווחים. בורות בהתנהלות מול לקוח גובה מחיר יקר, עוצרת את תנופת הזינוק ופוגמת בהצבת >
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
קורס ניהול לקוחות בהייטק
- |
-
10/07/2006
- |
-
00:00
- |
-
4376
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
אין זה סוד שכולם מתחרים על לבו של הלקוח, ושעולם העסקים הוא עולם אפל ותחרותי, שהיעד המרכזי שלו הוא הצלחה ורווחים. בורות בהתנהלות מול לקוח גובה מחיר יקר, עוצרת את תנופת הזינוק ופוגמת בהצבת המטרות. כישורי ניהול הם דבר שיש לרכוש אותו ולשמר אותו, וכמו כל כישור או כושר, הם עשויים להתנוון. כל עסק שמתנהל מול לקוחות צריך שרירים ניהוליים מפותחים. אם נשווה את הקורס לעולם הספורט, כושר ופיתוח שרירים, נוכל לדמות את מיומנויות הניהול לשרירים רופסים אותם יש לפתח ולחזק בעזרת התמדה וכושר שיפור מול הלקוח/ שיפור השרירים. הקורס יכין אתכם למצבי אמת דרך הדמיות של עבודה מול לקוחות ומצבי דחק.
מעט על עולם ההייטק
על קליפת האגוז, ניתן לכנות או להגדיר את עולם זה כמאתגר, בעיקר מהפן של ניהול הלקוח. בכדי לנהל לקוח יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים וכמות אדירה של משתנים. ישנו מתח תמידי הנע בין הפרויקט למוצר, ובין האחראים על הפרויקט לבין אנשי השיווק והמכירות. כל מנהל מתחום ההייטק יודע שתמיד צריך לעבוד על מיומנויות הכרוכות בעבודה מול לקוחות, ולגוון את רפרטואר הדרכים להגיע ללבו של הלקוח ולהעלות אותו בחכתם.
למי מיועד קורס ניהול לקוחות בהייטק
הקורס מתאים הן למנהלים חדשים וגם למנהלים ותיקים שרוצים לחדד ואף לרכוש ידע בכל הקשור לעבודה מול לקוח. בקורס מקבלים את כל היישומים שנדרשים על מנת להתמודד עם סיטואציות שונות ונקיטת צעדים טקטיים חדשים.
מה לומדים?
בקורס ניהול לקוחות בהייטק לומדים הנהלים כיצד יש להתנהל ולנהל לקוחות בחכמה, כיצד יש לקשור עם הלקוח יחסים ארוכי טווח, כאלה שיאפשרו היכרות מעמיקה אתו וזיהוי הצרכים שלו. הקורס ילמד את המנהלים כיצד מפיקים לקחים מטעויות רווחות, וכיצד לשאת חן בעיניי הלקוח ולשמור על רמת הציפיות שלו ועל האמון שנוצר ונבנה בהדרגה. נלמד גם כיצד יש לגייס לקוחות ואיך להתנהג בעתות משבר ומצוקה. גם תחום ניהול משא ומתן עם הלקוח, וכיצד יוצרים ומגיעים לשיתוף פעולה וכיצד יש לנהוג בסיטואציות רגישות ומורכבות.
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...