העסקים הקטנים והבינוניים נפתחים בזה אחר זה מדי שנה. אולם, כמה מהם באמת מצליחים לשרוד ולשגשג כלכלית? כיום תחום האימון העסקי הפך למבוקש, שכן, מרבית בתי עסק אלו שאינם עומדים במבחן ההישרדות והזמן, כושלים על רקע ניהולי.
התפתחותם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל תפסה תאוצה וניתן לראות זאת על פי כמות העסקים בסדר גודל זה, הנפתחים מדי שנה - כשישים אלף במספר. ממחקרים סטטיסטיים בתחום, עולה כי כ-70% מאותם עסקים, לא ישרדו מעבר לחמש שנים, כאשר לרוב, הסיבה היא איננה הפאן המקצועי כמו, הפאן הניהולי.
מהי תועלתו של קורס אימון לניהול עסקי?
קורס לאימון עסקי, מאפשר למשתתפיו לקבל את מירב ומיטב הכלים המקצועיים, שיסייעו להם בפיתוח יכולת המנהיגות וקבלת ההחלטות, על מנת להוביל את לקוחותיהם העתידיים להצלחה בתחום הניהול העסקי.
|
|
מטרת הקורס, היא בראש ובראשונה, להכשיר מאמנים עסקיים, שילוו את ההתפתחות המקצועית והאישית של לקוחותיהם ויובילו אותם להצלחה ומצוינות בכל תחומי חייהם. |
|
|
מטרותיו של הקורס
מטרת הקורס, היא בראש ובראשונה, להכשיר מאמנים עסקיים, שילוו את ההתפתחות המקצועית והאישית של לקוחותיהם ויובילו אותם להצלחה ומצוינות בכל תחומי חייהם. כמו כן, קורס זה מטרתו לתת פרספקטיבה מקצועית ונכונה, מעין סקירה ולמידה אודות תחום העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, תוך הבנת השיטות והטכניקות בעזרת ניתן לייצר הצלחה בתחום העסקי. כמו כן, הקורס שם לו למטרה להביא את הלומדים אותו לידי התנסות מעשית מוצלחת של אימון לקוחות ממשיים, בהצלחה.
למי מתאים קורס זה?
קורס זה מתאים לאלו שלהם תואר באחד התחומים הרלוונטיים, שרוצים לעסוק באימון עסקי באופן מקצועי, תוך למידה של כל הטכניקות המקצועית העדכניות ביותר בתחום. קורס זה, יכול אף להתאים לאלו המעוניינים בעצמם לשפר מיומנויות שונות, לרכוש כלי עבודה, או להעשיר את הידע המקצועי שלהם בתחום זה.
תכנים הנלמדים במהלך הקורס
בקורס מגוון תכנים המכשירים לקראת אימון עסקי של עסקים קטנים ובינוניים. חלק מהתכנים המועברים:
מבנה של עסקים קטנים ובינוניים בישראל
מבנה השוק, הזדמנויות, קשיים, תחרותיות, ישראל מול העולם בתחום.
שיפור ביצועים עסקיים
כיצד יש לשפר את הביצועים העסקיים החל משלב הרעיון והפיתוח של המותג, דרל שיווקו ועד להשגת לקוחות חדשים ושימורם.
בניית תכנית עבודה
על מנת לנתח את עבודתו ופעילותו של עסק, יש לבנות תכנית פעולה קפדנית משלב האסטרטגיה, ועד לפריטה שלה לרמה המעשית-טקטית.
שינויים הרגלים וקביעת מטרות
על מנת להצליח עסקית, חשוב לשנות הרגלים. לפני כן יש לברר מהו הכוח המניע מאחורי הפעולות השונות, מעגלי חיים, אבני דרך ועיצוב נכון של מטרות. לאחר מכן, יש להביא לתהליך שיגרור שינוי הרגלים - אצל בעל העסק דרך עובדיו ועד לקהל הלקוחות.