אירועים אומרים הרבה על האדם, המותג או החברה אותם הם מייצגים. בדיוק לשם כך קיים מארגן ומתכנן האירועים, האמון על הפקתם של אירועים, עיצוב הקונספט, הארגון והתכנון – עד לפרט האחרון.
קורס הפקת אירועים, מלמד אודות תכנון והפקת אירועים. באירועים הכוונה לשמחות כמו חתונות, בר מצווה, ברית, אירועים למטרות שיווקיות כמו השקת מוצר חדש, מסיבות, אירוע שנועד להוות כזה שיקדם את מכירותיו של מוצר או שירות מסוים, או אירועים עסקיים המייצגים וממתגים חברות, ארגונים, בתי עסק, כמו גם אירועים עבור אנשים פרטים.
|
|
אירועים אומרים הרבה על האדם, המותג או החברה אותם הם מייצגים. בדיוק לשם כך קיים מארגן ומתכנן האירועים. |
|
|
מטרתם של לימודי הפקת אירועים
לימודי הפקת אירועים, הנלמדים במוסדות שונים בארץ, מטרתם העביר כלים ושיטות לניהול והפקת אירועים, בעזרתם, יוכלו הבוגרים להרים שלל סוגי אירועים.
דרישות קבלה לקורס הפקת אירועים
לימודי הפקת אירועים מצריכים לרוב תעודת בגרות מלאה, יכולות שליטה בתפעולו של המחשב על יישומיו והמועמדים אף עוברים ראיון קבלה כלשהו למוסד הלימודים הרלוונטי.
נושאים הנלמדים בקורס הפקת אירועים
במהלך קורס הפקת אירועים, נלמדים מגוון נושאים וביניהם הפקת אירועים, הקשר בין עיצוב פנים לאירועים, עיצובם של שולחנות ושזירת פרחים, פיתוח החשיבה היצירתית, על סוגים שונים של אירועים והמשמעויות ההפקתיות של כך, פאנג שוואי, תוארה והשלכותיה על עיצוב המקום, סטיילינג ואבזור של מקום האירוע, במה והאופן בו ניתן לעצבה, כללי בטיחות שיש להקפיד עליהם בעת אירוע, ניהול האירוע, תכנון התקציב וניהולו פר אירוע, בעלי מקצוע שיש לעמוד איתם בקשר להצלחתו של האירוע ותפקידיהם, שיווק, יחסי ציבור, אסטרטגיה, פרסום, גיוס כספי לאירוע, והפקת סוגים שונים של אירועים בין אם השקות, פסטיבלים, כנסים ועוד.
תעסוקה בתום הקורס
אלו המסיימים את הקורס יוכלו לעסוק בהפקת אירועים, בין אם להשתלב באולם שמחות ולחבור אליו, להשתלב בהפקת אירועי תרבות שונים כמו פסטיבלים, אירועים ציבוריים מיוחדים, הופעות של הרכבים ותזמורות, תיאטרון, מופע קרקסי, מופעים לילדים ועוד. כמו כן, ניתן להשתלב בהפקה של אירועים פרטיים כמו אירועי ימי הולדת, קריוקי, או מסיבות נושא, ובהפקה של אירועים שיווקיים המקדמים מכירות, משיקים מוצר או שירות חדש, הפעלה וגיבוש לועדי עובדים ולחברות ועוד. בוגרי הקורס יכולים אף להשתלב באירועים שהדגש בהפקתם הוא הדאגה לעיצוב (שולחנות, תפאורה, אווירה כללית), או בכאלה שהדגש הוא השיווק עצמו והדאגה לפרטים הקטנים המשלימים את הקונספט של האירוע (הזמנת עיתונאים, הוצאת הודעות לתקשורת, טלפונים למוזמנים ולבעלי התפקידים השונים האמונים על מלאכת הרמת האירוע והפיכתו למה שהוא וכו´).