קורס שירות לקוחות
מפה לאוזן נחשבת לשיטה הטובה ביותר אף בימינו על מנת להפיץ מידע, כאשר זה כולל גם הפצה של מבצעים, סחורה, מוצרים וכיוצא בזה. על מנת ששיטת הפה לאוזן תצליח, יש צורך בלקוחות אשר יהיו מוכנים לעשות זאת>
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
קורס שירות לקוחות
כל אדם, בין אם הוא בעל עסק או לא, יודע שמה שבונה או שובר עסק זה קשרי הלקוחות. ניהול נכון של לקוחות אם כך, הוא אבן יסוד בכל בית עסק באשר הוא, בין הקטנים ביותר ועד לתאגידי ענק.
- מערכת ToStudy
- |
-
24/09/2012
- |
-
11:54
- |
-
3324
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
פה לאוזן נחשבת לשיטה הטובה ביותר אף בימינו על מנת להפיץ מידע, כאשר זה כולל גם הפצה של מבצעים, סחורה, מוצרים וכיוצא בזה. על מנת ששיטת הפה לאוזן תצליח, יש צורך בלקוחות אשר יהיו מוכנים לעשות זאת, לקוחות אשר, כאשר הם חוזרים הבייתה או נפגשים עם חברים בפאב, ימליצו על דעת עצמם על המוצר שאתה, בתור בעל עסק, מנסה למכור. כדי לגרום ללקוחות לדבר בשבחך, ועל מנת לגרום להם לא רק לחזור, אלא גם לבוא עם חברים ובכך להגדיל את העסק, יש צורך בשימור לקוחות, או במילים אחרות, בשירות לקוחות מעל ומעבר. קורס שירות לקוחות הינו קורס אשר נועד ללמד אתכם בדיוק את זה – כיצד לנהל בצורה נכונה לקוחות קיימים וכיצד לגרום ללקוחות חדשים להגיע אליכם.
|
|
קורס שירות לקוחות נועד בעיקר לאנשי עסקים אשר להם יש בית עסק |
|
|
למי נועד קורס שירות לקוחות?
קורס שירות לקוחות נועד בעיקר לאנשי עסקים אשר להם יש בית עסק, כמו כן, הקורס הינו שימושי מאוד לאנשים בתפקידי ניהול שונים כמו מנהלי מחלקות, מנהלי שירות לקוחות בחברות ותאגידים שונים, מנהלים תעשייתים וכדומה. כמו כן, בשל אופיו של הקורס, הקורס מתאים גם לאנשים אשר רוצים לשפר את הקשרים הבינאישיים שלהם ללא קשר לבית עסק זה או אחר – אלא פשוט מעוניינים לדעת כיצד ליצור קשרים חדשים למטרות אלו ואחרות (מטרות עיסקיות בעיקר).
מה לומדים בקורס?
במהלך הקורס ילמדו המשתתפים נושאי לימוד רבים ומגוונים אשר יעניקו להם את כל הכלים להם הם זקוקים על מנת שיהפכו לאנשי מקצוע מיומנים בתחום קשרי הלקוחות. בין נושאי הקורס הנלמדים ניתן למצוא: הגדרת תפקיד מנהל השרות, מבט מהשטח, ניהול תהליכי שרות לקוחות, ניהול המרכיב האנושי בשרות לקוחות, תגמול בשרות לקוחות, דילמות ואתגרים של מנהל השרות, בניית אסטרטגיית שרות לקוחות ויישומה, ניהול ביצועים בשרות לקוחות, סקרי שביעות רצון, ניהול מערך השרות בארגון, איכות השרות וערך לקוח, טיפול בלקוחות קשים ותלונות לקוח ועוד.
משך הקורס?
קורס שירות לקוחות אינו קורס ארוך ביסודו והוא לרוב נמשך בין 7 ל-11 מפגשים, לרוב חד שבועיים וארוכים, כאשר זה משתנה כמובן, בהתאם למוסד הלימודים בו אתם בורחים ללמוד.
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...