מנהל שיתופי פעולה
ארגון גרעיני זה אמור לשתף פעולה עם ארגון חיצוני המעניק לו שירות וליצור שיתוף פעולה מלא בין עובדיו. אולם, יצירת שיתוף פעולה בין מספר ארגונים שונים בעלי תרבות ארגונית שונה ואופי עובדים שונה, אינו דבר פשוט. במצב זה הדר>
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
מנהל שיתופי פעולה
הארגון של היום, הוא לא הארגון של פעם. קיים תהליך הדרגתי שמשמעו מעבר מארגונים רחבים המכילים מגוון תפקידים, אל ארגון גרעיני המכיל מספר תפקידים מועט בלבד.
- מערכת ToStudy
- |
-
13/11/2012
- |
-
12:42
- |
-
3203
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
ארגון גרעיני זה אמור לשתף פעולה עם ארגון חיצוני המעניק לו שירות וליצור שיתוף
פעולה מלא בין עובדיו. אולם, יצירת שיתוף פעולה בין מספר ארגונים שונים בעלי תרבות
ארגונית שונה ואופי עובדים שונה, אינו דבר פשוט. במצב זה הדרישות והמטרות הרבות מן
הארגון המודרני מתנגשות עם חוסר תקשורת בין עובדי הארגונים, דבר העלול ליצור פגיעה
ביעילות העבודה של הארגון ופספוס בהשגת המטרות המשותפות. לשם מענה על אתגר זה, נוצר
תפקיד מנהל שיתופי הפעולה. מדובר באדם המשמש על תקן מגשר ומתווך בין כל גורמי
הארגון-הפנימיים והחיצוניים לו. אדם זה הוא גם המגשר, גם המנהל וגם האסטרטג שיסייע
בהצעדת הארגון המשותף קדימה.
|
|
ארגון
גרעיני זה אמור לשתף פעולה עם ארגון חיצוני המעניק לו שירות וליצור שיתוף פעולה מלא
בין עובדיו |
|
|
מטרות קורס שיתופי
פעולה
מטרתו של קורס שיתופי פעולה היא להכשיר את מנהלי שיתופי הפעולה העתידיים.
הקורס מעניק מגוון כלים ומתודות להתמודדות עם שלל נותני השירות בארגון על תפקידיהם
השונים. על מנהל זה מוטלת האחריות לראות כיצד ניתן לחזק שיתופי פעולה להשגת מטרות
אסטרטגיות, כיצד לענות על פערי תרבות ארגונית בין ארגון אחד ונותן השירות שלו וכל
זאת תוך הבנה לליבם ורצונותיהם של העובדים ומנהלי הארגונים.
תכני
הלימוד בקורס
תכני הלימוד בקורס מורכבים מקשת רחבה של נושאים ביניהם
עקרונות גישור ומשא ומתן, עקרונות בתרבות ארגונית, ניהול מערכות משולבות, עקרונות
של עבודה בקבוצה וניהול תרבות הדיון, חלוקת מידע בין תפקידים חוצי ארגונים וכן
עקרונות שונים של בהתנהגות עובדים, קבוצות. בנוסף על אלו, נלמדים כלים חדשניים
בניהול, מגמות טכנולוגיות להקלה על הקשר בין ממשקים שונים בארגון
וכד'.
מה מקנה התעודה
בסיום הלימודים מוענקת תעודה,
לרוב תחת החסות של אחת מן הפקולטות לניהול. הלימודים אשר מראש מיועדים למי שנמצאים
בתפקידי חיבור בין ממשקי הארגון וקצותיו, מעניקים כלים פרקטיים ועסקיים להתמודד עם
הקושי שבחיבור כל ממשקי הארגון, מעניקים ידע בדבר תרבות ארגונית ועידוד שיתופי
פעולה ואף כלים לפתרון סכסוכים וגישור במקרה של חוסר הסכמה בין ממשקי הארגון. תעודת
מנהל שיתופי פעולה תעניק לך את הכלים להתמודדות עם אתגרי הארגון במאה ה21 וקידומו
להצלחה.
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...