עיצוב אופנה עם ניהול מותג
הצרכן הישראלי והצרכן הבין לאומי יכול לשמוע על מבצעים ומושפע ממערכת היחסים שיש בין המותג לחברה או על פי יחסי הגומלין האישית – רגשית שלהם עם המותג, ועל כן לכל מותג צומח כיום מנהל מותג, מי שעומד מאחורי השיווק שלו, הפית>
מגזין
עיצוב, אדריכלות
עיצוב אופנה עם ניהול מותג
עולם השיווק התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, והתחרות בין המותגים הולכת וגוברת. הטכנולוגיה מתפתחת, יותר אנשים עוסקים בעולם האופנה, יותר עסקים נפתחים ומקבלים את סיועה של המדינה, תרבות הצריכה עולה.
- מערכת ToStudy
- |
-
19/02/2013
- |
-
16:39
- |
-
3312
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
הצרכן הישראלי והצרכן הבין לאומי יכול לשמוע על מבצעים ומושפע ממערכת היחסים שיש בין המותג לחברה או על פי יחסי הגומלין האישית – רגשית שלהם עם המותג, ועל כן לכל מותג צומח כיום מנהל מותג, מי שעומד מאחורי השיווק שלו, הפיתוח שלו באופן אסטרטגי בשוק, התדמית של המותג ונראותו – לרבות פרסומת או המקום שהוא תופס בחלונות הראווה. לימודי עיצוב אופנה עם ניהול מותג מאפשרים לסטודנטים לשלב בין אופנה למיתוג נכון, וכיום נלמד במסגרת לימודי תעודה במספר בתי ספר בארץ וגם בחו"ל.
|
|
עיצוב אופנה וניהול מותג- ערך עסקי למקצוע אמנותי. |
|
|
במה כרוך ניהול מותג אופנה?
ניהול המותג משוק האופנה דורש הגדרות ותכנון מסלול אסטרטגי בפיתוח המוצר ובשיווקו, על מנת לענות על צרכי השוק, להביע את המסר הנכון עבור המוצר, השירות או המותג, לקדם את המכירות של המותג, לקחת אחריות על התוכנית השיווקית שלו, לשמור על המשכיות של חיי המותג, שימור הלקוחות ושימור ייחודו מפני מותגים אחרים.
איך לומדים את התחום?
לימודי עיצוב אופנה עם ניהול מותג מקנים תעודה מקצועית עימה ניתן לגשת למחלקת השיווק והמכירות או ההנהלה המקצועית של כל מיזם או חברה לייצור, לשיווק או ליבוא מוצרי אופנה. הלומדים ירכשו ידע בתחום באופן עיוני באמצעות הרצאות וגם באופן מעשי – תוך השתתפות בסדנאות חוויתיות וסיורי שטח, היכרויות עם אנשים מהתחום ועוד. במהלך השיעורים רוכשים כלים כדי לממש את האהבה לאופנה מהתחום המסחרי – על כן הלימודים הללו יכולים להתאים גם למי שיש לו רקע מעולם הניהול ומתעניין באופנה, או שיש לו עסק או חוש אסתטי ומעוניין להשתמש ביכולת הניהולית שלו.
אילו נושאים נלמדים בקורס?
בלימודים אלו מגדירים את המרכיבים של הקולקציה, לומדים איך לתמחר את המותג ולהתאים אותו לקהל היעד תוך פירוש התרבות ואת השפה הויזואלית הרצויה. במהלך הלימודים הללו מכינים פרויקט של תכנון וניהול תוכנית עסקית - תקציבית למותג, הגדרת מקורות המימון שלה, ניהול מסע הפרסום, ניהול קשרים עסקיים עם מנהלי מותגים אחרים ועוד. לומדים להכיר מקרוב את עבודת המעצבים ולשלוט בכל מה שקשור לחומרים מהם עשוי המותג ולאביזרים הנלווים.
אנו חיים בעידן דיגיטלי, מהיר וויזואלי. בימינו המסר הוא הכל, וכמה שיותר מהר נקלוט אותו - כך טוב יותר. שכן כל פרסום, שלט חוצות, מהמשך...
חולמים על מקצוע יצירתי, מאתגר ומתגמל במיוחד? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות קורסי העיצוב הגרפי המאפשרים גם לכם להשתלב המשך...
אתם אנשי יצירה ואומנות שרוצים להפוך את הפאשן הזה למקצוע של ממש? האופציה של הדרכת אומנות כנראה נועדה במיוחד עבורכם! בכתבה זו תמצהמשך...
לימודי תקשורת חזותית הפכו לתחום לימוד מהמבוקשים בישראל. ניתן ללמוד את התחום גם במסגרת תואר ראשון וגם במסגרת לימודי תעודה בלבד. המשך...