אנחנו חיים בעולם תחרותי ומרפקני, כשעולם העסקים ידוע בעיקר בתחרותיות ובהישגיות שלו, וכמו בטבע, רק החזק שורד. בנוסף לכל המודעות הצרכנית של הלקוחות הולכת ומתחדדת, וכדי לרכך את לבו של הלקוח צריך ללמוד בכל יום טקטיקות חדשות ופעלולים על מנת להיום במקום ראשון או לפחות במקום מתקדם. ההשוואה לג´ונגל היא מתבקשת כאן, שכן זהו ג´ונגל של צרכנות, שבו כולם מתחרים במירוץ מטורף על כיסו של הלקוח, וכיצד לתמרן אותו כך שיוציא יותר באמצעים פתייניים שונים.
על הקורס
קורס בכיר לניהול שירות לקוחות קיים בגלל שלמרבה הצער, בניגוד לג´ונגל אמתי עם כל החוקים שלו, כאן שוררת אנדרלמוסיה מוחלטת וכדי להיות מלכי הג´ונגל צריך להיות משכילים ולדעת את כל הסודות הנדרשים. הקורס מקנה ידע במערכת שירות יעילה על בסיס עקרונות עסקיים תוך שילובם ורקימתם במאזן הכולל של הארגון, הטמעת תרבות שירות מופתית שהיא חלק מהתרבות הארגונית, ניהול תקציבים וכל מה שנדרש כדי לנהל תשתית מוצלחת של מערכות שירותיות.
קהל היעד של קורס בכיר לניהול שירות לקוחות
רבים הארגונים והמקומות שלחם חוקם הוא קיום מערך שירותי, ומסיבה זו קורס בכיר לניהול שירות לקוחות תפור ומותאם למגוון רב של בעלי מקצוע כגון מנלי מחלקות שירות לקוחות בחברות וארגונים שונים שחורטים על דגלם את השירותיות, מנהלי מחלקות תמיכת לקוחות בארגונים תעשייתיים, שירותיים והייטק, דמויות מפתח במוסדות שירות כגון חברות ביטוח, בנקים, ענף התיירות, ענף התקשורת, מערכות מחשב ומנהלים בכירים במוסדות ציבור וכדומה.
מה לומדים בקורס בכיר לניהול שירות לקוחות?
קורס בכיר לניהול שירות לקוחות מלמד את המשתתפים על התפישה העומדת מאחורי תחום ניהול השירות ללקוח כבסיס להכל, איכות השירות וערך הלקוח, מערכות מידע בשירות, ניהול ותפעול מערכת השירות ללקוח, תרומתו העסקית של נותן השירות, המרכיב האנושי בשירות לקוחות, ליטוש מיומנויות שירותיות כחלק משיפור מערכתי בשירות, שירות אלקטרוני, שימוש במתודות לצורך מינוף והתקדמות וכדומה.