סטודנטים בתערוכה בפריז
מבין הפרויקטים הנבחרים של הסטודנטים לתואר שני בעיצוב במכללת שנקר, נבחרו פרויקטים מצטיינים אשר הוצגו בתערוכה בפריז. אך גם הצגת העיצובים עצמם הייתה לא שגרתית. בדוכן של המעצבים הישראליים הצעירים, הוזמנו הקונים לקנות קו>
מגזין
כללי
סטודנטים בתערוכה בפריז
בוגרי שנקר וסטודנטים לתואר שני במכללה המובילה לעיצוב אשר הציגו עיצובי מוצר חדשניים בקופסאות אטומות, זכו להצלחה ושבחים שהביאה אותם כל הדרך עד לתערוכת העיצוב בפריז.
- מערכת ToStudy
- |
-
10/06/2013
- |
-
10:15
- |
-
2637
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
מבין הפרויקטים הנבחרים של הסטודנטים לתואר שני בעיצוב במכללת שנקר, נבחרו פרויקטים מצטיינים אשר הוצגו בתערוכה בפריז. אך גם הצגת העיצובים עצמם הייתה לא שגרתית. בדוכן של המעצבים הישראליים הצעירים, הוזמנו הקונים לקנות קופסאות אטומות וסגורות אשר המוצרים המעוצבים מככבים בתוכן. כך למעשה הקונה לא יודע מה יש בקופסה אך מובטח לו מוצר יוצא דופן. הקונספט הנקרא מה בקופסא? צמח הודות לפרוייקט עיצוב במכללה במסגרת הקורס עיצוב תחומי שבמכללה.
|
|
פרוייקט מה בקופסא- מענה לשגרת קניות ידועה מראש. |
|
|
לשבור את מעגל הקניות
הפרויקט שהוא פרי יצירת סטודנטים בקורס עיצוב תחומי במכללה, מנסה לבטא רעיון שלפיו שוברים את מעגל הקניות והצרכנות הידוע והתעשייתי. כולם כל כך רגילים לקנות מוצרים שמיוצרים במאסות, שניתן למצוא אותם במגוון מחירים וגדלים וכמעט בכל מקום ואין בהם שום הפתעה או ייחודיות. כאן הפרוייקט בא לשבור את מעגל הקניות המבוסס והיידוע ולהעמיד את הצרכנים בפני התלבטות של קניית מוצר ללא אפשרות לראותו. הקופסאות שבהן נארזו המוצרים, אינן משקפות במאומה את גודל המוצר הממשי וגם לא המחיר שהוגרל להיות 5, 10 או 15 יורו מעיד משהו על מהו המוצר. למעשה זו קניית הפתעה שמעמידה צרכנים בפני קונספט חדשני לחלוטין של קניות.
חשיפה של הפרויקטים והסטודנטים בצורה חדשנית
לרוב נהוג בפקולטות לעיצוב גם בתואר ראשון בעיצוב וגם בתואר שני בעיצוב, להציג לראווה את הפרויקטים ועבודות הגמר של הסטודנטים במסגרת תערוכה שהיא ממוסדת ואפילו קצת בקונספט של מוזיאון- אין למבקרים אפשרות להרגיש בידיים את המוצר או את טיבו. ומי שמעוניין לקנות יצירה של אחד הסטודנטים מתבקש להשקיע כסף רב לרוב בקנייה. במקרה של התערוכה בפריז, קיבלו הסטודנטים הזדמנות לחשיפה מסחרית ומשמעותית ללא אפשרות לסייג את הקנייה או לוותר עליה ובמחיר שווה לכל נפש אשר מקרב את הצרכנים לסטודנטים ונותן להם למעשה הזדמנות מסחרית ראשונה. זאת בנוסף להזדמנות ליצור קשר גם עם פקולטות לעיצוב בחו"ל אשר יכולות להציע לסטודנטים מצטיינים המשך לימודים בחו"ל.
פקולטות לעיצוב- דורשות מעוף ויצירתיות
הפרויקט של הסטודנטים הישראליים אשר סחף הרבה התעניינות בחו"ל, ללא ספק מעביר היטב את מה שנדרש ממעצב מצליח בכל התחומים- מעיצוב אופנה ועד עיצוב תעשייתי, כולם נדרשים מצד אחד למוצרים אסתטיים ושימושים אך מצד שני גם למעוף מחשבה, יצירתיות ויכולת ליצור מוצר מסקרן.
תכנון חופשה בחו"ל לפני תחילת הלימודים יכול להיות חוויה מרגשת, ומציאת טיסות זולות היא חלק מכריע בהפיכת הטיול שלך למשתלמת יוהמשך...
לאן הטיול הבא שלכם? איך בוחרים את היעד המתאים ביותר לטיול מהנה ובלתי נשכח? איפה אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות תנאי מזג המשך...
במסגרת שיתוף הפעולה בין מכון טראמפ שבבית איזי שפירא ובין המרכז לספורט טיפולי "הבית של מרסלו", זוכים תלמידי פעילות גופהמשך...
להיות שחקן זה אתגר גדול, גם לגוף וגם לנפש. מקצוע משחק מול מצלמה הוא אחד התחומים הכי דינמיים ומשתנים בתעשיית הבידור, המעניק לעוסהמשך...