התמורות והשינויים שעבר המשרד בשנים האחרונות הפכו אותו לסמל ומופת של יעילות. המשרד המודרני יעיל יותר, מודע יותר לצרכיו של הלקוח ופועל בצורה מקצועית יותר, דבר שמוביל לדרישה גדולה יותר למנהלת משרד שבמסגרת עיסוקיה הרבים תיתן מענה יצירת לכל מיני בעיות, תקבל החלטות ותשפר את תפוקת ותפקוד המשרד במקביל לפעלתנות ותרומה לאווירה פרודוקטיבית בקרב שוכני המשרד. על מנהלת המשרד להיות אוטוריטה וכל יכולה בכל הנוגע לממלכתה הפרטית שהיא כל מה שקשור למשרד.
יעדים
קורס מנהלות לשכה נוצר עקב הצורך הער והדרישה הגוברת של המשרדים השונים להעסיק "כל יכולה" שתנהל את הלשכה (משרד) ביד רמה. לצורך כך נוסד קורס מנהלות לשכה שאתו ילמדו המשתתפות מיומנויות עיוניות ומעשיות בכל התחומים הניהוליים של המשרד וכן לצורך פיתוח מיומנויות לתקשורת ארגונית ובין ארגונית שהן תכונות בלתי נפרדות כיום מ"אישיותה" המשרדית של מנהלת הלשכה.
אילו תכנים נלמדים בקורס מנהלות לשכה?
קורס מנהלות לשכה מקנה למעשה את כל המיומנויות והתכונות הרבות שעל מנהלת הלשכה לגלם, שכן לא מדובר בעבודה פקידותית זניחה, אלא בתפקיד ניהולי של ממש. הקורס עובר צעד צעד אחרי כל השלבים החיוניים לתפקודה של מנהלת הלשכה, ולכן הוא מתחיל ביסודות ושם מקנים למשתתפות מושגי יסוד בארגון ובניהול, מושגי יסוד בכלכלה ובכלכלת ישראל, דיני עבודה ודיני עסקים, חשבונות וכספים, מאגרי מידע ואבטחתם, יישומי מחשב כמו אופיס, וורד, אינטרנט וכיוצא בזה, ניהול המשרד הכולל את המשרד בארגון המודרני, ניהול רשומות וארגון תיקיות, אנגלית עסקית, תכתובת משרדית דוחות ופרוטוקולים, מיומנויות אישיות וניהוליות כגון תקשורת בין אישית, אסרטיביות, ניהול זמן אפקטיבי, יסודות בכלכלה.
כיצד מתקבלים לקורס מנהלות לשכה?
על מנת להתקבל לקורס מנהלות לשכה על המועמדות להיות בוגרות בית ספר תיכון ולהציג תעודת בגרות מלאה, תנאי הקבלה לקורס דורשים אנגלית ברמה בסיסית, שכן במהלך הקורס יעברו המשתתפות השתלמות בכל הנוגע לאנגלית עסקית (ולכן נדרשת אנגלית בסיסית שתהווה את היסודות). רקע ושליטה במיומנויות מחשב בסיסיות ומבחני התאמה וועדות קבלה הבוחנים את מידן התאמתן של המועמדות לקורס ולעיסוק במקצוע.