MARCOM פירושו תקשורת שיווקית והיא מסייעת לקדם את המטרות העסקיות של הארגון. בתוך ה MARCOM ניתן למצוא את מגוון סוגי אמצעי התקשורת שאיתם אפשר להעביר מסרים לקהל יעד, את זה אפשר לעשות דרך שילוט, חולצות, כובעים ומחזיקים מפתחות שמוטבע עליהם הלוגו ועד לחומר מודפס, מצגות או וידיאו. תקשורת שיווקית תדמיתית משתמשת בכל החזיתות כגון יחסי ציבור, פרסום, דיוור ישיר וטלמרקטינג.
מהות הקורס
קורס הסבה מקצועית לMARCOM לאקדמאים מיועד לכל מי שלמד תחומים שונים כגון כלכלה, יחסי ציבור, פרסום וכדומה וגילה שקשה מאוד להשתלב בעולמות האלה או שהשכר שם לא מספיק לו. אותו קהל יעד יכול להתמחות בתקשורת שיווקית משולבת. אותו קהל יעד מודע לתהפוכות שעבר ענף העבודה ובעיקר השינויים שהתחוללו בתחום השיווק שכיום הוא סמל ומופת לשלם ולמקצוענות ואף שם נרדף למובילות חברתית. התקשורת השיווקית המשולבת מכילה נושאים שיש להם השקה לתחום הפרסום כגון תחום השיווק, יחסי ציבור, קידום אתרים, ייזום וניהול תערוכות וכדומה.
מי יכול להתאים לקורס?
קורס הסבה מקצועית לMARCOM לאקדמאים מתאים לכל מי שלא מוצא את עצמו בתחום ההתמחות שלו ורוצה לעשות הסבה לתחום פורח ומבטיח. כל מי שעשה תואר ראשון או תואר שני בתחומים שיש להם נגיעה כלשהי לתחום התקשורת השיווקית יתקבל בברכה לקורס וימצא שהוא משתלב בעולם היטב. על המועמדים לקורס הסבה מקצועית לMARCOM לאקדמאים לבוא כאמור מתחום השיווק, פרסום, יחסי ציבור, כלכלה, משפטים וכיוצא בזה.
מה מציע הקורס?
קורס הסבה מקצועית לMARCOM לאקדמאים מקנה כישורים ומיומנויות בכל הנוגע לתחום הפורח של ה MARKETING , לפיכך נלמדים בקורס נושאים כמו תמהיל התקשורת השיווקית המשולבת, פרסום ויחסי ציבור, מיתוג ומיצוב, האינטרנט ככלי שיווקי, השיווק במאה ה 21, שיווק הלכה למעשה, כלים ניהוליים, כלים יצירתיים, קבלת החלטות ופתרון בעיות – כלים ומודלים, ניהול פרויקטים, טכנולוגיות וחומרים משמשים את התחום, לוגיסטיקה ציוד וכוח אדם, פיתוח הזדמנויות עסקיות, ניהול ובקרה תקציבית, ועוד.