קצת מידע על
קורס מרקום
מרקום הוא שם כולל ליחידת תקשורת שיווקית בחברה מסוימת. באחריות המרקום להגדיר קו שיווקי אחיד לקהלי יעד שונים כגון עובדי החברה עצמם, לקוחות פוטנציאליים, עובדים שעתידים להשתלב בחברה וכו´. פעילות המרקום היא ענפה מאוד ובכל חברה היא מתמקדת בפן אחר כגון תערוכות, אירועים, פרסום ושיווק לקהל יעד מסוים וכו´. המרקום אחראי על יצירת קו תדמית אחיד שבא לידי ביטוי לא פעם בכרטיסי ביקור, בניירות מכתבים, עלונים, פרוספקטים ועוד.
מה היא מטרת קורס מרקום?
בקורס מרקום מכשירים ומלמדים את התלמידים כיצד להיות יזמים, כיצד לארגן לו"זים, ביתנים, מסעות פרסום, כיצד לתפעל ולממש פרויקטים שיווקים. כמו כן מקנים את ארגז הכלים המלא בתחום התקשורת השיווקית תוך התייחסות לבקרת פרויקטים וניהולם בשליטה מוחלטת. הקורס מקנה לתלמידים התנסות מעשית בתחום ובניית תיק עבודות התחלתי.
מי הוא קהל היעד של קורס מרקום?
הקורס פתוח לקהל הרחב אך מיועד בעיקר למנהלים שיווקים, אנשי פרסום שרוצים להשתלב בעולם המרקום ספציפית. רבים מאנשי ההייטק ילכו לקורס מרקום , שכן זה הוא תחום ששורשיו בהייטק. המקצוע מיועד לאנשים דינאמיים ובעלי חוש אסתטי שמעוניינים להרחיב את אופקיהם. לא פעם הקורס יהווה מענה לבעלי מקצועות הפרסום ויחסי הציבור שרוצים לעשות הסבה מקצועית.
מה הם נושאי הלימוד בקורס מרקום?
כחלק מנושאי הלימוד הרבים והענפים בקורס ניתן למנות פרסום, יח"צ, מיתוג, קידום מכירות, שימוש בערוצי התקשורת עבור המרקום, בניית תוכנית שיווקית, הקניית כלים ניהוליים ויצירתיים לפרויקט מרקום, ניהול משא ומתן, זכויות יוצרים, לוגיסטיקה שנדרשת לא פעם במקצוע זה, ניהול פרויקט מורכב, תמחור, תקצוב, יוזמה במרקום, נהלי עבודה, עבודה עם ספקים מחו"ל, היחשפות לעולם הדפוס ועוד.