קורס שיווק והגברת המכירות מיועד לאנשי בעלי רקע בסיסי בניהול עסק, אנשים שעברו קורס ניהול עסק או שהם בעלי ניסיון ממשי בתחום. נושא השיווק והגדלת המכירות נוגע למגוון רחב של עסקים והקורס יכול להיות רלוונטי לכל אחד ואחד מהם; בין אם מדובר בבית קפה, במסעדה, בחברה שמציעה מוצר מסוים כמו לבוש, גופים ציבוריים שעוסקים במכירת נשק וכו´. הקורס מסייע ללומדים לפתח יכולות שיווק ולהגדיל את אחוזי המכירות בעסקם.
מה היא מטרת קורס שיווק והגברת המכירות?
המטרה העיקרית של הקורס היא להקנות לתלמידיו את נושא השיווק והמכירות על כל היבטיו ורבדיו תוך הקניית כלים להובלה בתחרות העסקית בשוק העבודה. התלמיד יפתח מיומנות של משא ומתן ומכירה במסגרת הקורס. הקורס שם לעצמו מטרה להעביר לתלמיד את המערכת השיווקית וניהולה, להכיר לתלמיד את השחקנים בשוק. כמו כן הקורס שם דגש על ה"עידן החדש" – עולם האינטרנט ומלמד כיצד להשתמש במרכיב חיוני זה לשיווק. הקורס מאפשר לתלמידים לקחת החלטות מושכלות בבחירת כלי שיווק בכדי להשיג את מטרתם בצורה הטובה ביותר, תוך לימוד סדנאות ותרגול ממשי בתחום המכירות, משא ומתן ושיווק.
מה הם הנושאים הנלמדים בקורס שיווק והגברת המכירות?
במסגרת הקורס מועברים לימודים רבים שמקנים לתלמידים ידע רב, בין השאר מוצגים לתלמידים כלי אמצעי התקשורת והפרסום שבהישג יד ובהם יכולים להשתמש ולנצל לטובת הליך השיווק, כמו האינטרנט. בין הנושאים בקורס שיווק והגברת מכירות נמנים גם שירות לקוחות והחשיבות שלו. לקוחות הם הבסיס להצלחתו של העסק ומשרתם ככלי שיווקי קריטי בבניית עסק חדש. כמו כן תלמד אומנות המשא ומתן לעומק על כל הטכניקות שלה. התלמידים יקנו כלים שיווקים וכן כלים למכירה כמו שימוש בשפת גוף, הדגשה על מרכיבים שהכי משתלמים לעסק וכו´. הבסיס של כל הלמידה יהיה על כל שהשיווק צריך ללכת יד ביד עם העסק לכל דרכו.
לאיזה קהל יעד קורס שיווק והגברת המכירות פונה?
קהל היעד של קורס זה מונה בו פעמים רבות בעלים של בתי קפה נכשלים או עסקים שלקראת פשיטת רגל ורוצים לתת הזדמנות נוספת לעסק. עם זאת, הקורס רלוונטי כמעט לכל עסק שמטרתו מכירת מוצר – בין אם מדובר בקפה, באוכל, בפריט לבוש, בפריט טכנולוגי וכו´.