הגרעין הקשה של כל עסק הוא תחום המכירות, בלעדיו אין לעסק אפשרות להתקיים, להתפתח ולשגשג. זהו אחד התחומים הדורש משאבים אנרגטיים רבים, ובכלל כוח רב וכישרון- הם אלה העומדים בבסיסו של כל עסק ומבטיחים את הצלחתו ופוריותו. אין זה סוד שהמשק והשוק העסקי בפרט סובלים מטלטלות ושינויים רבים המאלצים למצוא דרכים יצירתיות אך פרקטיות בתחום זה. העקרונות המשמשים כנר לרגליו של מנהל מכירות מצליח הינם שימור לקוחות, הנעת עובדים למכירה, השגת יעדים, ומנעד ביצועים גבוה. כמו כל עיקרון, זהו אתגר לתחזק אותם ולהפעילם במקביל לעבודת הניהול שבשגרה.
מעט על מטרות ויעדים בקורס ניהול מכירות
קורס ניהול מכירות מכשיר את המנהלים מהמגזרים השונים לידע מקצועי בתחום ניהול המכירות, ומיומנויות מכירה מעשיות, ובנוסף, פיתוח גישה מנהלית מכירתית אישית. קורס חדשני זה משלב בין התיאורטי למעשי ונותן מענה לצרכים ההולכים וגדלים בשוק העבודה לכוח אדם מנהלתי אשר מיומנויות הניהול והמכירה שלו גבוהות. הקורס, המיועד למנהלי מכירות ומנהלים שרוצים לשפר את מיומנויות הניהול שלהם.
תכני הלימוד בקורס ניהול מכירות:
בפן הניהול העצמי
חידוד וליטוש סגנונות הניהול והמנהיגות, מיומנות בין-אישית, הקניית אסרטיביות המיועדת לנהל ולהניע עובדים, גם תחום האינטליגנציה הרגשית אינו נפקד כאן ויושם עליו דגש רב. בנוסף, יוקנו מיומנויות תכנון וקבלת החלטות, ניהול משא ומתן לצורך סגירת עסקאות. תלמידי הקורס ילמדו כיצד פותרים קונפליקטים, מיתוג עצמי, ניהול עצמי, ניהול זמן ובקרה עצמית, הקניית כישורי פרזנטציה, וניהול פרו-אקטיבי.
בפן ניהול משימות/מכירות
עמידה וניהול על פי יעדים, גיבוש תכניות מכירה, בקרת וניהול תוצאות, הפקת לקחים, איתור מגרעות ויתרונות בתהליכי עבודה, ניהול מבצעי עבודה, הטמעת מוצר חדש.
בפן ניהול העובדים
בו יתנסו תלמידי קורס ניהול מכירות בתחום שיפור והנעת עובדים, העלאת מוטיבציה, תקשורת בין- אישית, ניהול צוותי עבודה ומכירות, מדידת יעילות, ניהול תהליכים ונהלים, אפקטיביות של שיטות מכירה.