בעולם הנוכחי בשנים אחרונות אחד הכלים הטובים ביותר לשיווק ופרסום כל עסק מרכזי הוא עולם הרשתות והמדיה החברתיות. עולמות אלו הם פלטפורמה מעולה לשיווק ומגיעות לנתח נרחב עד מאוד מהאוכלוסיה. כיום יש ביקוש רב לכל העוסקים בניהול מדיה חברתית מצד עסקים שונים.
בשנים האחרונות כל עסק וחברה החל מעסק פרטי קטן וכלה בארגון בינלאומי המכיל אלפי עובדים חייב נוכחות שיווקית באינטרנט בכלל ובפרט נוכחות שיווקית בכל עולם הרשתות החברתיות. גם בארץ כמו בעולם חברות כבר מעסיקות במשרה מלאה מנהלי מדיה חברתית שאמונים על כל התחום הזה. כיום קיימים קורסים רבים להשכרת מנהלי מדיה חברתית שמטרתם המרכזית היא להכשיר להיות מנהל מדיה חברתית ולספק כלים על מנת לבצע עבודה טובה החל מהיום הראשון בעסק.
עבור מי מיועד הקורס ?
קהל היעד של הקורס הוא מנהלי ועובדים במשרדי פרסום ושיווק שרוצים להתמקצע בנישה נוספת שהופכת להיות המובילה בתחום, כמו כן כל בעל עסק החל מעסקים קטנים וכלה בעסקים גדולים יכול להירשם לקורס זה ולחשוף עצמו לעולם רחב בתחום השיווק. כל משתתפי הקורס באשר הם ילמדו לפתח אסטרטגיה שיווקיות מבוססת רשת האינטרנט תוך כדי קידום מותגים, ניהול יח"צ ועוד. במהלך הלימודים יחשפו הסטודנטים לשיטות שיווק שונות ומגוונות על מנת ליישמן באופן מיידי בכל המדיות הקיימות. עם סיום הקורס הבוגרים יכולים להשתלב במעגל העבודה בנישות מגוונות כמו משרדי פרסום, שיווק וכמובן בחברות עצמן.
|
|
סיום הקורס הבוגרים יכולים להשתלב במעגל העבודה בנישות מגוונות כמו משרדי פרסום, שיווק וכמובן בחברות עצמן |
|
|
נושאי הקורס
• פייסבוק- אחת המדיות המובילות בעולם, במהלך הקורס יחשפו הסטודנטים לסטטיסטיקות ונתונים, סיקרה כללית על האתר, יצירת פרופיל אישי מושך, כיצד להקים דף עסק ולנהלו בצורה הטובה ביותר, איתור לקוחות פוטנציאליים, דיווחי תנועה, ניהול שיחות שימוש בטיימלין ועוד. כלי זה הוא אחד הכלים המובילים כיום בעולם הרשתות ועל כן חשיבותו עצומה
• טוויטר-מדיה חברתית נפוצה עד מאוד גם כן, במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים אודות נתונים וסקירה סטטיסטית, כיצד לפתוח ולנהל חשבון,כיצד לצייץ, טוויטר ככלי לאיתור אנשים, בניית מערכות יחסים, ניהול רשימות, כיצד להפוך מאנונימי לבעל מספר רב של ציוצים ועוד.
• גוגל פלוס-כלי חדש יחסית בעולם הרשתות, במהלך הקורס ילמדו כיצד לבצע חיפוש חברתי בגוגל, הקמת פרופיל עסקי ואישי, כלים וטכניקות שונות להגדלת מעדל החברים והמכרים,כלים שונים לניהול ומעקב ועוד.
• לינקדאין-רשת חברתית המוכוונת לעולם העסקים, גם כאן ילמדו הסטודנטים אודות המדיה, סטטיסטיקות, הקמת פרופיל מושך ואפקטיבי, כיצד ליצור קשרים עסקיים, להקים קהילה מצליחה, בניית ארועים עסקיים וימי עיום, השמת וגיוס של עובדים ועוד.
• אתרי וידאו-גם לאתרי שיתופ הוידאו ברשת השפעה עצומה על האסטרטגיה העסקית של ארגון ועל כן התלמידים יחשפו לאתרים שונים ילמדו אודות כוחה של האינטראקציה החזותית, כיתד להקים ערוץ ממותג, הפקה ועריכת סרטוני וידאו, פרסום ממומן ועוד.
נושאים נוספים
לצד נושאים אלו ירכשו הסטודנטים מידע וידע אודות אתיקה עסקית, כיצד לפעול במרחב האינטרנטי תוך כדי שמירה על החוקים השונים ועוד. כמובן של הלימודים נעשים תוך כדי נקודת מבט של מנהל מדיה על כל המשתמע מכך, גיוס עובדים, ניהול פרויקטים ועוד.