הגלובליזציה ופישוט תהליכי הייצור בתעשייה מנגישים את ההמונים לאפשרות לייצר יותר, או לעמוד על איכות גבוהה יותר בייצור. מכאן, הדרך לתחרות בין העסקים, קטנים או גדולים ככל שיהיו – היא קצרה מאוד.
לשיווק ולמכירות יכולות להיות הגדרות רבות – כולן אפשריות ויכולות לענות על המטרות של ארגון רווחי מסוים או סוחר. בכל ארגון ישנה אסטרטגיה מסוימת שמאפשרת לו להגיע למטרות שלו, ובדרך כלל אלו מטרות רווח. בחירה נבונה מתוך מבחר האסטרטגיות הקיימות והמתפתחות בשוק המכירות תאפשר לארגון לענות על יעדים ועל מטרות – כשבראש ובראשונה יש לטפח את אמנות המכירות כבר אצל הפרט שמרכיב את המערכת – המוכר, שמצוי בקשר פרונטאלי, טלפוני, וירטואלי ובכל קשר אחר עם קהל לקוחותיו וגם עם לקוחותיו הפוטנציאליים.
|
|
אמנות המכירה- גם למכירות יש צד אמנותי מסתבר. |
|
|
מכירה הינה אמנות ומיומנות
לכל אחד ישנן יכולות מכירה שונות, גם אם יעמדו מול אותו לקוח ואותו מוצר או שירות אותו הם מעוניינים לשווק, וגם אם יטענו כי המוצר שלהם הוא הטוב ביותר. בכל יום כל אדם ואדם נחשף לתכנים פרסומיים שמשווקים דבר מה – ובסופו של דבר יתורגמו למכירה. באותה הדרך, למוכר ישנו זמן קצוב להשפיע על הלקוח שלו, ולהסביר לו איך המוצר יכול להיות הפיתרון לבעיה אמיתית.
ללמוד את הקורס לשיפור אמנות המכירה
מכירות היא אמנות שניתנת לשיפור תמידי, על כן גם מי שידו במכירות כבר זמן רב יכול גם הוא ללמוד ולהעשיר את הכלים המקצועיים שלו כדי למכור. ההתנסות והסימולציות המוקלטות שבהתנסות המעשית בקורס ינותחו על ידי צוות ההדרכה והלומדים, תוך שניתן לתרגל על בסיס אותו המקרה סגנונות מכירה שונים שיכולים בזמן אמת לפתור קשיים ומוקשים שעולים בשלבי המכירה השונים – בין אם באמצעים בלתי מילוליים ושפת הגוף או קרדיט שהמוכר מעניק ללקוח, או בין אם אלו טכניקות מיקוח ועמידה ביעדים.
התכנים העיקריים בקורס
תכני הקורס לאמנות המכירה יכולים להשתנות בין הקורסים, כאשר הנושאים העיקריים בקורס יכולים להיות תדמית המוכר ודימוי עצמי, נימוסים בעסקים, Networking, בניית מערכת אמון עם לקוח, ניהול שיחת מכירות, שפת הגוף, אינטליגנציה רגשית במכירות וטיפול בהתנגדויות. בתחום העסקי, לומדים איך לתכנן את ההצלחה במכירה, איך לערוך פרזנטציה, טקטיקות משא ומתן, סגירת עסקה תוך ביצוע סימולציות חוויתיות – וכן איך להרחיב מעגלי מכירה לרבות שימוש ברשתות חברתיות ובשירותי האינטרנט.