ניצול גוגל פלוס לעסקים
אנשים רבים, ביניהם אנשי שיווק וקידום אתרים, הספידו את גוגל פלוס מוקדם מדי מתוך הנימוק שהרשת לא מהווה תחליף לפייסבוק ושלציבור אין צורך ברשת חברתית נוספת. אז נכון שגוגל פלוס אינה פייסבוק, אך היא גם לא מתיימרת להיות. ל>
מגזין
מחשבים ואינטרנט
ניצול גוגל פלוס לעסקים
רבים הספידו את הניסיון הנוסף של גוגל להצטרף לעסקי הרשתות החברתיות, אך נראה שלמרות זאת רשת החברתית של גוגל עדיין חיה ובועטת ונותנת את המילה האחרונה בקידום אתרים.
- מערכת ToStudy
- |
-
16/05/2013
- |
-
12:20
- |
-
2753
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
אנשים רבים, ביניהם אנשי שיווק וקידום אתרים, הספידו את גוגל פלוס מוקדם מדי מתוך הנימוק שהרשת לא מהווה תחליף לפייסבוק ושלציבור אין צורך ברשת חברתית נוספת. אז נכון שגוגל פלוס אינה פייסבוק, אך היא גם לא מתיימרת להיות. למרות כל התחזיות השליליות, גוגל פלוס עדיין צומחת ומתרחבת, מה שהופך אותה לכלי חשוב לכל עסק, מנהל אתר או איש שיווק. קורס קידום ברשתות חברתיות כולל בתוכו שיעורים בשיווק, ניהול אתרים והבנת המדיה החברתית לא רק ככלי למיתוג עסקים, אלא גם ככלי לקידום האתרים במנוע החיפוש של גוגל.
גוגל פלוס וקידום אתרים
אחד מתפקידי הרשת היא לאפשר לגוגל לקבל תמונה מלאה יותר על אופי המשתמשים, מה שמאפשר לה להציע פתרונות שיווקים ממוקדים. על ידי איסוף מידע על הגולשים, גוגל מציעה תוצאות חיפוש טובות ומותאמות אישית, מה שמגדיל את תחום הפרסום שלה. אם בעבר קידום אתר התבסס בעיקר על SEO כיום השימוש במדיה חברתית למטרות קידום תופס תאוצה. איך גוגל+ תורמת לקידום אתרים? החברה מציעה מכלול של כלים לשיווק מוצרים ומייצרת חשיבות בתוצאות חיפוש לבעלי עסקים שמנסים לקדם את עצמם.
בסרטון הבא- הדגמה קצרה על איך להצטרף לגוגל פלוס בכמה דקות ולהתחיל לפעול באתר.
|
|
גוגל פלוס-פלטפורמה מתחרה הולמת לפייסבוק שעוד נשמע ממנה. |
|
|
ללמוד אין להפוך חסרון ליתרון
קורס קידום במדיה חברתית מעניק כלים לעבודה בתחום השיווק באינטרנט וגוגל+ מעניקה חלק מהותי בפלטת הכלים של איש השיווק במדיה. לימודי רשתות חברתות עוסקות במכלול המדיות השונות שהרשת מציעה כגון פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, לינקדין, גוגל+, בלוגים ועוד. היתרון שמציעה גוגל פלוס הוא למעשה החסרון שזוהה בה – גוגל לא מתפקדת כמו פייסבוק אבל היא מאפשרת לעקוב ולאסוף תכנים, לארגן אותם לקטגוריות על פי תחומי עניין, לחפש במנוע החיפוש של הרשת, לקדם חשיפה של האתר באמצעות כפתור +1, לקשר את האתר של העסק לרשת החברתית ועוד.
הכל עניין של פרספקטיבה
במסגרת קורס מדיה החברתית לומדים שיעורים בסיסים בשיווק, פילוח לחתכי אוכלוסייה ברשתות החברתיות, שיטות לחקר המתחרים באינטרט, זיהוי של זירות שיח מרכזיות, ניהול נוכחות ברשת, שימוש והשפעה על בלוגרים למטרת קידום, שימוש במדיה החברתית לקידום מוצר ועוד. גוגל פלוס מהווה חלק חשוב מלימודי המדיה החברתית כי בנוסף למיתוג עסקי היא מציעה דפי עסקים לחיפוש לוקאלי, קידום וחשיפה בתוצאות חיפוש, פרסום ממוקד לפי תחומי עניין, דפי עסקים לחיפוש לוקאלי וזירות אינטראקציה הנקראות Hangouts אשר מאפשרות שיחות ועידה בוידיאו ומתאימות לעבודה ולמידה.
מוסדות המלמדים
קורס שיווק ברשתות חברתיות
קבל מידע על
קורס שיווק ברשתות חברתיות
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
קורס שיווק ברשתות חברתיות
מכללת עתיד
הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, קריית מוצקין, מעלות, באר שבע, קריית ביאליק, אום אל פחם, לוד וירכא
עסקים גדולים וקטנים כאחד חייבים להיות מסוגלים להתמודד ביעילות ובמהירות עם פניותיהם של לקוחות פוטנציאליים. זהו זמן התגובה ואופי המשך...
לימודי eBay הם הצעד הראשון שלכם בדרך לפתיחת עסק עצמאי משלכם ישר מהבית! לאורך השנים מיצבה את עצמה איביי כאחד מאתרי הקניות הטוביםהמשך...
עם התפתחותו של עולם האינטרנט והאפליקציות התחוור לארגונים רבים כי העסקתם של אנשי פיתוח הממוקדים בהיבט אחד (לקוח או שרת) מציב בפנהמשך...
מעצבים ומעצבות, בואו להכיר מקרוב את התכנית החדשה של בצלאל - היחידה ללימודי חוץ ללימודי קורס חווית משתמש. בהתאם לסטנדרט שקבעה היהמשך...