תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות הינו תואר שני לא מחקרי (פירושו של דבר שהוא תואר ללא תזה). מסלול התואר ותכניו מתאימים לקהל יעד המורכב מבוגרי תואר ראשון בתקשורת אשר שואפים להעמיק את תחומי הידע שלהם בכל הנוגע לדוברות ויחסי ציבור. מטרת הלימודים היא הכשרה מקיפה יותר למי שמעוניין להפוך לאיש יחסי ציבור, או דובר מנוסה ומקצועי יותר.
מטרות תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות
תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות מיועד כאמור למי שבא מתעשיית התקשורת, ואו למי שרוצה לקבל הכשרה מקיפה ביחסי ציבור ודוברות. תכני לימודי תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות מעניקים לסטודנטים את הכלים והמיומנויות המקצועיים ביותר, ואשר יאפשרו להם להפוך לבעלי מקצוע מומחים ומובילים בתחומם. ההתמחות מתמקדת בעיקר בכל הנוגע לצד האסטרטגי ועל הקשר שבין דוברות לתקשורת שיווקית.
כיצד ניתן להתקבל לתואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות?
על מנת להתקבל לתואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות נדרשים המועמדים להיות בוגרי תואר ראשון בתקשורת ולעמוד בממוצע ציונים מסוים. כמו כן על המועמדים להמציא שתי המלצות. ללימודי תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות יכולים כאמור להתקבל גם מועמדים שלהם תואר ראשון בתחומים אחרים, אך עליהם להשתתף בלימודי השלמה כדי להגיע לרמתם של המועמדים בעלי תואר ראשון בתקשורת. כל המועמדים יעברו ראיונות אישיים כחלק מתנאי הקבלה.
תכני תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות
במסגרת לימודי תואר שני בתקשורת עם התמחות ביחסי ציבור ודוברות יילמדו נושאים כגון יחסי ציבור אסטרטגיים, יחסי ציבור משבריים ואסטרטגיות תקשורת, קידום חברות וארגונים מסחריים, מלכ"רים, משרדי ממשלה, דיפלומטיה ציבורית, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, קידום קשרי קהילה, היחסים בין תעשיית יחסי הציבור והמדיה, פרסום פוליטי, אירועי תרבות וספורט, מפלגות, אתרי תיירות ועוד.