מזה שנים מספר עלה קרנה של תואר ראשון בתקשורת, וכעת הוא רק הולך וצובר תאוצה ופופולאריות. התקשורת על כל פניה הרבות מתפתחת בד בבד עם התפתחותה של הטכנולוגיה ובעיקר עם התפתחותו של האינטרנט. כשאומרים תקשורת מתכוונים כיום לטלוויזיה, לרדיו, לעיתונות, לקולנוע ולאינטרנט. תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית מספק את ההכשרה הכי מקיפה שיוכל כל חובב תקשורת לבקש, שכן במהלך התואר יילמדו תחומי עניין רבים הנגזרים מתחום התקשורת ולקינוח ישתלמו הסטודנטים בתקשורת שכנועית.
רקע כללי על לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית
לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית מורכבים כאמור מלימודים מקיפים בתחום התקשורת על גווניה ופניה השונים, וייחודו של תואר זה נעוץ בעובדה שכל מי שנמשך מאז ומתמיד לתקשורת השכנועית. התקשורת השכנועית היא הבסיס והאפיון של כל עולם יחסי הציבור, הפרסום ואף הייעוץ הפרלמנטרי. מי שמתמחה בתקשורת שכנוע יכול להשתלב בענפים רבים שכן מהותה של התקשורת השכנועית היא פרסום ומכירות וזהו תחום שצובר כוח רב בשנים האחרונות, ואף משרד החוץ נזקק לשירותיהם של המתמחים בתקשורת שכנועית.
תקשורת שכנועית כחלק מלימודי תואר ראשון בתקשורת
תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית קיים כדי להוציא משורותיו את המוחות המבריקים ביותר שישמשו מקור לגאווה בשל הידע הרב שלהם בתקשורת ומומחיותם בתקשורת שכנועית. תחום התקשורת המודרנית הוא מרתק, אך רצוף מהמורות ותמורות המאפיינים את כל הרבדים של המדיה התקשורתית, והשאיפה היא להעניק לסטודנטים את הידע המקיף והעדכני ביותר הנוגע לטכנולוגיות התקשורת ולהשלכתן על התרבות ועל החברה המודרנית.
מה לומדים במסגרת תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית
לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית הם כאמור לימודי חטיבה, מה שאומר למעשה שהכשרתם של הסטודנטים תקיף את תחום התקשורת על כל מאפייניו, ויתמקדו גם במחקר התחום על מנת להבין מהם השינויים שהתרחשו עקב חדירתה של התקשורת לעולמנו באופן כה אינטנסיבי. במהלך לימודיהם יקבלו הסטודנטים לתואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שכנועית תשתית לכל תחום התקשורת ונושאים כמו אתיקה בתקשורת, מגמות בטלוויזיה עולמית ונושאים שקשורים להתמחות כגון התנהגות צרכנים וניתוח הגורמים המשפיעים על שיקולי הצרכנים, שיווק חברתי, ניהול לקוחות וכדומה.