אין טעם להכביר במילים אודות הכוח והתאוצה שצובר תחום התקשורת בעולם, ונדמה שהמאה ה21 עומדת להיות בסימן תקשורת. בתקופה שבה בלחיצת כפתור ניתן לגלות עולם ומלואו, אין פלא שרבים בוחרים לעשות תואר ראשון בתקשורת על מנת לקבל דריסת רגל בתחום. עכשיו, כשניתן לעשות תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית שזו למעשה התמחות כפולה ומכופלת, יתרמו כישורי הניהול והרקע בתקשורת לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום.
רקע על תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית
לפני שנפרט אודות ההתמחות בתקשורת דיגיטלית, נסביר בקצרה את מהות השילוב שבין עולם הניהול לעולם התקשורת. מי שלומד תקשורת שואף להיעשות ביום מן הימים בכיר בתחום, ועל מנת להגיע לפסגה נדרשים לא רק ידע רב והכשרה מקיפה וכשרון, אלא גם ידע ומיומנויות ניהוליות שיזרזו את הזינוק לקריירה מטאורית. עובדה זו הפכה את ענף התקשורת לתחרותי יותר, וכעת גם הדרישות עלו, ומי שמשלב ומלהטט בין תקשורת לבין ניהול מגדיל את סיכויי ההצלחה והקידום שלו בעולם. ההכשרה המקיפה שמוענקת במהלך לימודי תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית תכשיר את הקרקע בפני בוגריה.
תואר ראשון בתקשורת וניהול – דגש על התמחות בתקשורת דיגיטלית
קשה לתאר על רגל אחת את עולם התקשורת שחובק כל כך הרבה תחומים. כדי לסבר את האוזן נסביר קודם כל שלימודי תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית בנויים משכבות, השכבה הראשונה כוללת את הבסיס ובה תוטמע בסטודנטים חשיבה הומניסטית, חשיבה חברתית וכדומה, ובשכבה הבאה יתמקדו הלמודים בעיקר שלשמו באו הסטודנטים והוא כמובן התקשורת, וכאן הם יכירו את מוסדות התקשורת השונים, התקשורת בהיסטוריה, תיאוריות ומודלים בהיסטוריה וכמובן ניהול והתמחות בתקשורת דיגיטלית על כל גווניה.
תכני תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית
במסגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול עם התמחות בתקשורת דיגיטלית יילמדו נושאים רבים הקשורים לתקשורת באופן כללי ולניהול באופן כללי, ולאחר מכן תהיה התמקדות בתחום ההתמחות של תקשורת דיגיטלית. הנושאים הנלמדים יהיו מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית, מרחב האינטרנט וחברת המידע, תקשורת דיגיטלית בארגונים, רדיו אינטרנטי, יסודות המולטימדיה, עיצוב וירטואלי, מרחב האינטרנט וחברת המידע, עיתונות והוצאה לאור, פיתוח והפקת אתרי סחר אלקטרוני.