המדיה החברתית החדשה מפיצה תכנים ומשווקת באמצעות כלים טכנולוגיים חדישים המאפשרים הקלטה ושידור של התכנים או המסרים בין אחד לשני באמצעות האינטרנט. כיום ישנה "זליגה" בין המדיות השונות: האינטרנט גולש לטלוויזיה ולהיפך והתקשורת הופכת למולטי אמצעית, ונגישה לכל האנשים על פי התאמה או התרחשות אבולוציונית. האינטרנט מאפשר את הפצת הרעיון "מפה לאוזן" באמצעים שונים; דרך קידום אתרים או חיפוש במנועי חיפוש, ועוד – כאשר לאחרונה צמח תחום המדיה החדשה, כלומר הרשתות החברתיות שבהן חברים מגלגלים מידע ביניהם – מה שנמצא כאפיק היעיל ביותר כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי.
מהן מטרות קורס שיווק במדיה החדשה?
קורס שיווק במדיה החדשה יעניק ללומדים כלים לניהול נבון של התכנים הרצויים ברשת (תכני הארגון). הורס מכשיר לאחד המקצועות הפופולאריים ביותר כיום בשוק, באמצעות שליטה על התכנים העוברים ברשתות החברתיות והיכן התכנים ימוקמו – לכדי ניהול תדמית המותג ברשתות החברתיות. הקורס יקנה כלים לבניית פורמטי שיווק מעודדי רב – שיח ברשת ותגובות בכדי להצטרף ולעקוב אחר הארגון. כמו כן הקורס יאפשר פיתוח מיומנויות להצלחת הלומד כמשווק עצמאי באינטרנט.
מהם נושאי הלימוד בקורס שיווק במדיה החדשה?
תכני הלימוד בקורס שיווק במדיה החדשה עשויים להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים, ויכולים להכיל בין השאר נושאים כמו מציאת הבידול של הארגון ברחבי הרשת, דיני רשת, טיפול במנועי החיפוש – כיצד עובד מנוע חיפוש, מה זה גוגל Ads, גוגל אנליטיקס ועוד כלים שגוגל מציע, מה זה RSS, כיצד לשווק ברשתות חברתיות פופולאריות, יצירת רשתות קשרים והשתתפות בקהילות, התנהלות נכונה לצורך שיווק בפורומים, ניהול בלוג אישי, ויגטים, באג´ים ועוד.
מהן אפשרויות התעסוקה בתחום?
לבוגרי הקורס אשר עמדו בתנאי הקורס תוענק תעודת גמר בקורס. בוגרי הקורס יוכלו לקדם את עסקיהם באופן שקול ויעיל באמצעות האינטרנט – בין אם באופן עצמאי או כחלק מארגון, לייעץ לארגונים באשר לניהול שיווק יעיל באינטרנט וברשתות החברתיות ועוד. עם סיום הלימודים נפתחות בפני הבוגרים אפשרויות שילוב במשרדי פרסום ובמשרדי יחסי ציבור, במשרדים יעודיים למדה חדשה, וכן לארגונים אשר מעוניינים באיש ניהול המדיה החברתית כחלק מהחברה.