המהפכה הטכנולוגית שעוברת על העולם בשנים האחרונות השפיעה באופן משמעותי על עולם השיווק והפכה אותו מעולם יבש וחד כיווני לעולם אינטראקטיבי שמקיים תקשורת דו צדדית עם הלקוח
ההתפתחות הטכנולוגית השפיעה ללא היכר על העולם הדיגיטלי והביאה למהפכה דיגיטלית של ממש. מהפכה זו באה לידי ביטוי גם בעולם השיווק. בעבר עולם השיווק היה חד כיווני וללקוח וקהל היעד אליו משווק המוצר לא היה חלק בשיווק עצמו. כיום מדובר בעולם אינטראקטיבי שמאפשר גם ללקוח לקחת חלק בשיווק. מתקשורת חד-צדדית הפך עולם זה לדו כיווני ולתקשורת הדדית בין הלקוח לבין המשווק. קורס שיווק דיגיטלי עוסק במהפכה זו וכיצד לשמש אותה לטובת הליך השיווק.
מי הוא קהל היעד של קורס שיווק דיגיטלי?
קורס שיווק דיגיטלי מיועד לאנשים בתחום השיווק והפרסום, למנהלים, לאנשי מרקום, לסמנכ"לים, למנהלי מוצר, ליחצ"נים ועוד שלא נחשפו עדין לעולם הדיגיטלי באופן מלא ולא מנצלים אותו על מה שהוא עדין. הקורס מאפשר לתלמידיו להרחיב את ידיעותיהם בשיווק ולהפוך אותם לרלוונטיים, עדכניים ואקטואליים לעולם העכשווי. משתתפי הקורס צריכים להיות בעלי ידע בסיסי בשימוש באינטרנט וכן בשיווק בסיסי באינטרנט.
מה המטרה של קורס שיווק דיגיטלי?
מדובר בקורס מתקדם שמטרתו להעניק לאנשים בעלי ידע בסיסי בשיווק כללי ושיווק דיגיטלי ידע נרחב ומקיף בתחום. לא עוד השיווק הישן והמסורתי אלא שיווק חדש ואינטראקטיבי. הקורס יקנה לתלמידים ארגז כלים מלא לתקשורת דו כיוונית עם לקוחותיהם, שימוש באפליקציות, ברשתות ומדיות חברתיות, שימוש בSEO וקידום אתרים, שימוש במנועי חיפוש לשם שיווק, פרסום באינטרנט ועוד.
מה הם נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי?
נושאי הלימוד בקורס שיווק דיגיטלי הם רבים ומגוונים וכוללים בין השאר סקירה על הצרכן הדיגיטלי בעידן המודרני, בניית אסטרטגיות שיווק דיגיטליות, שימוש במדיה חברתית לצורך שיווק בצורה נכונה, פיתוח מותג ברשתות דיגיטליות, עבודה בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב ודומיהם, יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי, שימוש בסרטוני וידאו ככלי שיווקי חשוב, איך יוצרים שיווק "מפה לאוזן", טרנדים חמים, אופטימיזציה, SEO ועוד.