עולם הפרסום הוא מהדינאמיים והגמישים ביותר בימינו – מדובר בתחום שכל הזמן מתפתח ומשתנה. קורס ניהול הפרסום יעדכן את תלמידיו בשינויים האחרונים ויקנה להם ארגז כלים רחב להיות מנהלי פרסום הטובים ביותר
תחום הפרסום הוא מהתחומים הדינאמיים ביותר כיום בעולם העסקי וככלל עולם השיווק ויחסי הציבור משתנה ללא הרף. חלק גדול בשינוי מושפע בעקבות המדיה הדיגיטלית שמתפתחת והתקשורת החזותית והאינטראקטיבית שמהווה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. הפריצה של עולם האינטרנט לא רק במחשבים אלא גם במכשירים הסלולאריים והסמארטפונים למיניהם הביאה את עולם הפרסום לרמה אחרת. בקורס ניהול הפרסום ילמדו ויחשפו המשתתפים לשינויים המרתקים ולניהול מסעות פרסום במאה מודרנית זו.
מה הן המטרות של קורס ניהול הפרסום?
כחלק מהמטרות של קורס ניהול הפרסום ניתן למנות הקנייה של ידע וארגז כלים מלא על שיטות התייעלות בתחום הפרסום והשיווק תוך הכוונה להגדלת רווחים ומכירות. כמו כן הקורס שואף להקנות לתלמידיו לפתח את חשיבתם הפרסומית והשיווקית ולחשוף אותם לאסטרטגיות וטכניקות שונות בפרסום ושיווק. הקורס מלמד את משתתפיו כיצד להשתמש בטכנולוגיה ובמדיה החדשה על מנת לקדם עסק/מוצר ולשווק אותו בצורה נכונה תוך שימוש בכלים כגון כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק באינטרנט ועוד.
|
|
מנהל פרסום צריך להכיר את כל המדיות האפשריות לפרסום |
|
|
מי הוא קהל היעד לקורס ניהול הפרסום?
קורס ניהול הפרסום מיועד לאלו העוסקים בפועל או המעוניינים לעסוק בהמשך דרכם המקצועית בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות. מנהלי פרסום ושיווק בפועל יוכלו לרכוש בקורס כלים חדשים לניהול תחומם, קידומו ופיתוחו ולפתח את חשיבתם היצירתית-פרסומית-שיווקית במקביל. הקורס שואף להקנות לאלו עם ידע וללא ידע קודם את הכלים הבסיסיים בשלב הראשוני והכלים המעמיקים יותר בשלב המשני ולהפוך את התלמידים למובילים בתחומם.
מה לומדים בקורס ניהול הפרסום?
במסגרת קורס ניהול הפרסום יחשפו התלמידים למגוון רחב של נושאי לימוד וביניהם: פיתוח עסקי, הקמת עסק קטן, מיצוב ומיתוג, איסוף מודיעין עסקי, עולם התקשורת השיווקית, המהות של שיווק ופרסום, התחרות בעולם הפרסום, התגברות על מתחרים, התנהגות צרכנית, פנייה לקהל יעד הנכון, ערוצי הפצה ושיווק, מדיניות פרסומית, יחסי ציבור, שיווק עסקים ושיווק חברתי, שימוש במדיה החדשה על מנת לפרסם ולשווק – באינטרנט, בפייסבוק, בלינקדאין, קידום בגוגל על כל כליו, מיומנויות של ניהול, משא ומתן, תקשורת בינאישית ועוד.