מה זה בעצם CCO? מה תקפידו? האם הוא מיועד רק לארגונים הגדולים או שמא גם בתי עסק פרטיים יכולים להשתמש בו? והכי חשוב, מה לומדים בקורס?
CCO פירושו Chief Content Officer, וכשמו כן הוא, מנהל תוכן שיווקי. בשנים האחרונות, התפקיד החל לתפוס תאוצה במגזר העסקי והסיבה לכך היא השינוי בגישה הכללית של הארגון לניהול תוכן כמרכיב מהותי לרווחיות והצלחה של העסק: מסדרה של פעולות רנדומאליות לסדרת פעולות מתמשכות בצורה אסטרטגית. שינוי זה הוביל את הצורך לאיש מקצוע, בין אם בתוך החברה לבין אם מחוצה לה (ישנם חברות אשר מציאות שירותי תוכן שיווקי), אשר יוכל להוביל את הארגון ופעילותיו להצלחה.
הנהלת תוכן שיווקי
משתתפי הקורס יוכשרו במקצוע הנהלת תוכן שיווקי – כלומר, ילמדו כיצד לתכנן מהלכי שיווק, כיצד לנהל מהלכי שיווק מבוססי תוכן וכיצד לייצר וליישם תוכן שיווקי בצורה אופטימאלית על מנת להשיג את המטרות שנקבעו מראש על ידי הארגון או בית העסק הפרטי. כמו כן, המשתתפים יחשפו למידע רב בכל הנוגע ל-Content Marketing החל מכלים לאיתור צורכי המידע של לקוחות פוטנציאליים וכלה בכלים לצורכי מדידת ביצועים והצלחה.
|
|
בשנים האחרונות, התפקיד מנהל תוכן שיווקי החל לתפוס תאוצה. |
|
|
נושאי לימוד
התוכן ככלי מוביל ליצור לידים, הכנסות, מכירות ורווחים, לינקים חוזרים, ערוצי תוכן שיווקי, מסלול מפת האוצר, מאמרים, ווידאו, ניוזלטר, פודקאסט, מושגי יסוד בשיווק ומכירה, סודות הכתיבה השיווקית, קידום אתרים, צפיפות מילות מפתח, זיהוי תהליך המכירה, טריגרים, טיפוח ושימור לקוחות, זיהוי לקוח אידיאלי, גוגל קפאין ופנדה, בניית בלוגים, פער מידע, מודלים עסקיים, מדיה חברתית, מיתוג עסקי, פרסום רך בפייסבוק, יצירה של תוכן, אופטימיזציה של תוכן, SEO, עריכת ווידאו, מסך ירוק, חוקי ספאם, עריכה והפקה ועוד.
אופק עתידי
בוגרי הקורס, אם ירצו, יוכלו להשתלב בחברות ומשרדים אשר עוסקים ביחסי ציבור ובפרסום דרך האינטרנט. כמנהלי תוכן שיווקי תוכל אף לנהל קמפיינים שיווקיים מבוססי תוכן לארגונים, חברות ואף בתי עסק פרטיים. הקורס, בגדול, מתאים לכל אדם אשר רוצה להיכנס לתחום הפרסום, למנהלי פרסום ושיווק אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם, בעלי אתרי אינטרנט, בעלי עסק עצמאי וכו´.