אם אתה בעל עסק עלייך להפעיל אתר אינטרנט כדי לקדם את העסק שלך באינטרנט, כל עסק, בין אם בצורה מקוונת או לא, צריך לספק ללקוחות דרך קלה לברר מידע על המוצר.
חשיפה באינטרנט של העסק מקלה על העסק להיבחר על ידי הלקוחות, זה קורה כאשר אתר האינטרנט של העסק עושה שימוש נכון בשיטות SEO – Search Engine Optimization על מנת להשיג דירוג גבוהה במנועי חיפוש. תהליך השגת דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש נקרא קידום אתרים שזה בעצם SEO. אולם, לפני שאתם מחליטים ללכת לקידום אתרים, חשוב לדעת האם המוצר הנמכר בחנות עצמה הוא מוצר חזק והאם השירותים הנלווים הם טובים, שכן, אם הם לא, הם יגררו יחס שלילי מצד הגולש, דבר אשר ישפיע לרעה על מאמצייך לקדם את העסק במנועי החיפוש.
הטעות הגדולה
טעות נפוצה שרבים עושים היא שהם מקימים אתר אינטרנט, ולא עסק אינטרנטי, טעות זו, דומה לאדם אשר הקים חנות מפוארת אך החליט לשמור עליה בסוד. ולכן, לא משנה כמה האתר שלך מתוחכם או לא, אין לזה שום משמעות כאשר מדובר על קידום אתרים, שכן קידום אתרים אינו מתבסס על רמת איכות האתר, אלא על תוכנו וקישוריו. על מנת להתחיל את תהליך קידום האתרים ברשת יש להכיר מספר נושאים על קנם: אילו מוצרים \ תוכן ניתן למכור ברשת האינטרנט, כיצד ניתן למשוך תנועה לאתר, איך יוצרים מערכת אשר תמשוך את הגולש לקנות וכיצד ניתן להשתמש באי מייל על מנת להצליח בשייוק
|
|
כל עסק, בין אם בצורה מקוונת או לא, צריך לספק ללקוחות דרך קלה לברר מידע על המוצר. |
|
|
מטרת הקורס
מטרתו של קורס שיווק באינטרנט לבעלי עסקים הוא להקנות לבעל העסק המעוניין את הידע הבסיסי שלו הוא זקוק על מנת שיוכל להקים בעצמו אתר אינטרנט אפקטיבי ומניב שיוכל לנהלו בצורה יעילה ונכונה. כמו כן, הקורס יקנה לבעל העסק את הידע הנדרש לשיווק נכון ואופטימאלי של העסק דבר אשר יוביל למיקסום ברווחים.
נושאי לימוד
במהלך הקורס ילמדו המשתתפים על כתובות IP, DNS, אירוח אתרים, תכנון, עיצוב והקמה של אתר, מערכות ניהול תוכן, CMS, קידום אתרים בצורה אורגנית (מה משפיע על כך, קידום בארץ וקידום בעולם, קישורים, תכנים, גראפיקה, PR, TR, כלי ניהול אתרים של גוגל), קידום אתרים בצורה לא אורגנית, כלומר בצורה ממומנת (גוגל AdWords, דפי נחיתה, מדידת יעילות מסעות הפרסום, אפיקי פרסום ועוד), ערכית מחקר שוק, כלי מילות מפתח, איך למצוא ביטויים יעילים, ניתוח כדאיות, ביטויי זנב ארוך, נגישות, תאימות לסוגי דפדפנים שונים, ניתוח תנועת הגולשים, קידום ושיווק באמצעות רשתות חברתיות, יצירת באז וירטואלי ועוד.