תפקידו של מנהל לשכה אמנם שייך לתחום העיסוק באדמניסטציה אבל בפועל כולל המון תפקידים אחרים ודורש את היכולת לשאת ולתת, ליזום תהליכים ולנהל פרוייקטים. ניהול לשכה הוא חלק מעבודת עוזר מנכ"ל ולכן אינו תפקיד
בחירה בקורס ניהול לשכה מקנה ידע רחב בניהול, בייעול התפתחות הארגונים הגדולים בעולם המודרני שינתה את אופי העבודה של תפקיד הניהול האדמינסטרטיבי ותפקיד עוזרי מנכ"ל ומנהלי לשכה השתנה וכיום נוגע בתחומים נוספים לניהול המשרד כגון ניהול ואיסוף מידע, תיווך בין כל המחלקות השונות בחברה, ניהול זמנים, טיפול בלקוחות החברה וייעול תהליכים משרדיים.
תפקיד מנהל לשכה
ארגונים מורכבים מדרגים שונים של מנהלים ותפקיד מנהל הלשכה אחראי על החיבור בין המחלקות השונות, המנהלים ושאר עובדי החברה. תפקיד זה דורש אחריות אישית גבוהה, יכולת ניהול זמן גבוהה, יכולת ניהול עובדים ואישיות תקשורתית. בנוסף, מנהלי לשכה צריכים תואר אקדמאי, יכולת התנסחות גבוהה בעברית ולרוב אנגלית ברמה גבוהה כדי לנהל משא ומתן ותקשורת מול גורמים שונים בארץ ובחו"ל. העבודה המשרדית דורשת שליטה בתוכנות אופיס למטרת תקשורת, כתיבת מסמכים ויצירת דוחות לניהול המשרד.
|
| לימודי ניהול לשכה מקנים כלים יעילים לניהול הצד האדיניסטרטיבי בעסק | |
|
תוכנית לימודים
תוכנית הלימודים בקורס ניהול לשכה כולל בתוכו ידע עיוני והתנסות מעשית שתעשיר את ידע המשתתפים, תעניק כלים לעבודה שוטפת יעילה, פיתוח יכולות ניהול ובטווח הארוך יעזור בהפתחות מקצועית. הקורס יעסוק בשיטות לניהול וייעול תהליכים ובאסטרטגיות שונות ליצירת שיח תקשורתי יעיל. תפקיד עוזרת מנכ"ל ומנהלת לשכה הוא תפקיד מאתגר שדורש שילוב בין יכולת ניהולית, ניהול זמנין, עבודת אמניסטרציה ותיאום מתמיד בין כל גורמי החברה.
נושאי הלימוד בקורס יכללו:
• שיטות לשימוש במשא ומתן בתקשורת בין אישית
• הבנה ופרשנות לשפת גוף למטרת ייעול עובדים
• אסטרטגיות בתחום הניהול
• למידה והתנסות בתוכנות Office המיועדות לניהול משרד.
• שיעורים בגיוס יעיל של עובדים ושיפור תהליכי קליטה והסתגלות
• שיטות לשיפור וייעול עבודת האדמניסטרציה
• ניהול אתרים וטכניקות באיסוף מידע
מטרת הקורס
בחירה בקורס מנהלי לשכה ועוזרי מנכ"ל מיועדת לאנשים העובדים בארגונים וחברות שרוצים בהתמקצעות והתפתחות מקצועית ומעוניינים לרכוש כלים ושיטות לשיפור רמת העבודה. לימודי ניהול לשכה מציע שילוב ייחודי של ידע תיאורטי ומקצועי שמהווה נכס למגוון רחב של תפקידים מקצועיים המיועדים לעובדי לשכה שנמצאים תמיד במרכז ההתתרחשות ונאלצים לתמרן תמיד בו זמנית בין כמה תפקידים שונים. קורס לעוזרי מנכ"ל מציע סביבת למידה מהרכז בתוכה שיעורים מיוחדים לפיתוח מיומנות ניהולית והפיכת עבודת הלשכה לפשוטה ויעילה.