לנהל מועדון לקוחות ולשמור עליו יציב תוך כדי שאיפה להתרחבות והגדלת מעגל הלקוחות - הינה משימה לא פשוטה. קורס ניהול מועדון לקוחות יסייע לתלמידיו לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר
הצרכן הישראלי לא פראייר, ורגע שהוא נעשה מנוי למועדון לקוחות הוא מצפה לקבל תגמול על הצטרפותו למועדון, להנחות ולהצעות אטרקטיביות. ניהול מועדון לקוחות הוא לא משחק ילדים, בעיקר בישראל ועל מנת לשמור על האינטרסים של שני הצדדים (גם הלקוח וגם העסק) צריך להיות להטוטן מוכשר ובעל מיומנויות ניהול גבוהות. כמו להטוטן אמתי, גם על מנהל מועדון לקוחות לשלוט בכישורים מקבילים, וכן בהבנת הצרכן, ממה הוא מונע וכיצד מגיעים ללבו ולכיסו של הצרכן מבלי שהדבר ייראה שקוף מדי.
על הקורס
תחום מועדון הלקוחות אמנם אינו חדש, וגם לנו הישראלים הוא מוכר מזה זמן רב, אך דמותו של הצרכן הישראלי עברה כמה תמורות ושינויים בשנות האחרונות, וכדי לזכות באמונו נדרשים אמצעים רבים וידע רב. כל מקום שמכבד את עצמו כיום מציע מועדון לקוחות אך מעטים המקומות שמשכילים לנהל ולנצל את מועדון הלקוחות בתבונה ובאחריות. על פניו נראה שניהול מועדון לקוחות הוא עניין פשוט, אך לא כן הוא, ולא מדובר בפיתוי הלקוח לרכוש מנוי ולקבל כרטיס פלסטיק בתמורה שאותו ישלוף ברכישות הבאות שלו.
למי מיועד קורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות?
אנשים רבים פונים לקורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות מתוך מטרה להטמיע את הטכניקות הרבות שנלמדות בו ולנצלן במסגרת תפקידו. לשם כך פונים לקורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות מנכ"לים, מנהלי עמותות אגודות ומלכ"רים, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי מוצרים ומערכות מידע, מנהלי מחקר ופיתוח שיווקי ומנהלי מועדוני לקוחות בהתהוות ובעתיד שהמשותף לכולם הוא הצורך לנהל ולרכוש טכניקות בתחום מועדון לקוחות.
מה לומדים בקורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות?
נושאי הלימוד בקורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות מאפשרים לכל בעלי המקצוע שהוזכרו קודם בניית אסטרטגיה כוללת וכיצד לבנות ולהקים מסד נתונים וגם אפיון דרישות וכריית מידע, בניית תקשורת שיווקית וכדומה. פן נוסף שנלמד בקורס ניהול חדשני של מועדון לקוחות הוא זה של התאמת האתר לצרכי המועדון, בחירה וגיוס שיתופי פעולה, בניית טפסי הצטרפות ושאלוני משוב, שילוב כלים קיימים, יצירת נאמנות ותכניות צבירה וכדומה.