קורס באיכות השירות
על עולם הצרכנות, ועל הלקוח בפרט אפשר לכתוב כרכים עבי כרס, שכן כל עולם הצרכנות מתבסס כמובן על הלקוח, ובלעדיו לא יוכל להתקיים. מגמת העל כמובן היא למכור, כמה שיותר, אך עם זאת בשנים האחרונות התווספו >
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
קורס באיכות השירות
- |
-
11/05/2007
- |
-
00:00
- |
-
4121
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות
על עולם הצרכנות, ועל הלקוח בפרט אפשר לכתוב כרכים עבי כרס, שכן כל עולם הצרכנות מתבסס כמובן על הלקוח, ובלעדיו לא יוכל להתקיים. מגמת העל כמובן היא למכור, כמה שיותר, אך עם זאת בשנים האחרונות התווספו כמה פרמטרים. חדירתן של רשתות הענק לישראל חוללה מהפכה רבתי בעולם הצרכנות ובגישה כלפי הלקוח. גם הגישה כלפי הלקוח והדרכים לפתות אותו השתנו, ומאחר שאימצנו הרבה מהגישה האמריקנית, גם יחסו של הלקוח כלפי הרשתות וכלפי איכות ומתן השירות השתנה ונעשה יותר מודע לזכויותיו, ולפיכך הלקוח המודרני דורש יותר.
על הקורס
השינויים המפליגים שחלו בעולם הצרכנות, בתחום השירות והמכירות וכדומה הביאו עמם גישות שונות, ואף דרישה להסתגל למציאות אחרת, שבה איכות שירות היא לא מילה גסה. כל הרשתות והעולם הצרכני מתחרים על ליבו של הלקוח, ומקצים משאבים ואנרגיה רבה לתחום השירות, וככל שהלקוח שבע רצון יותר, כך מרוויח העסק שמשרת אותו יותר ויצא נשכר יותר. קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות מושתת על ידע ומתודות שנרכשו מניסיון וידע רב, ולפיכך הוא יוכל לסייע ולתרום לכל באי הקורס, ואם באי הקורס יממשו את הכלים הלכה למעשה, יחולל הדבר פלאים בתחום מתן השירות ולפיכך ברווחים של העסק.
למי מיועד קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות ?
קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות מיועד לקהל יעד של מאמנים אישיים, מנהלי הדרכה ועובדים שבאים מתחום השירות והמכירות וכן עבור נותני ייעוץ ומנהלים. למעשה, ניתן להגיד שקורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות מיועד עבור כל מי שמוכר ומספק שירותים, בין אם מדובר במכירת טובין, או במכירת שירותי ייעוץ וכדומה – המשותף לכולם הוא הצורך להשקיע בשירות איכותי.
מהם תכני קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות ?
קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות נועד לסייע ולקדם את אותם אנשי עסקים שבאים מעולמות שונים כשיש להם אינטרס אחד משותף – על מנת למשוך ולשמר לקוחות הם צריכים לחרוט על דגלם ולהפנים עקרונות שירותיים ושאתם ישמרו ויוסיפו לקוחות חדשים, וימנעו מהם לעבור לנותן שירות אחר, שמציע חבילה יותר אטרקטיבית עבור אותו לקוח מתוחכם שיודע לנצל את התחרות לטובתו.
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...