גישות לחדשנות בשיווק
פיתוח גישות חדשנות בשיווק הוא תהליך שמייצר הצלחות או כשלונות, על פניהם מבססים לא מעט תיאוריות בהן משתמשים ארגונים וחברות כדי להתעלות מעל למתחרים בהישגים, או כדי לסמן "וי" על מטרות שיווקיות. לחדשנות פנים רבים המבוססי>
מגזין
שיווק, פרסום ומכירות
גישות לחדשנות בשיווק
חדשנות מספקת דרכים מתחרות, ייחודיות ופתרונות העונים על האתגר שמציעים המתחרים. בזכות אותו ערך ייחודי של חדשנות בשיווק, ניתן לייצר ערך ייחודי בזכות היכולת לנתח את המצב הקיים, ולהציע פתרונות שיווקיים.
- מערכת ToStudy
- |
-
23/06/2013
- |
-
12:17
- |
-
3013
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
פיתוח גישות חדשנות בשיווק הוא תהליך שמייצר הצלחות או כשלונות, על פניהם מבססים לא מעט תיאוריות בהן משתמשים ארגונים וחברות כדי להתעלות מעל למתחרים בהישגים, או כדי לסמן "וי" על מטרות שיווקיות. לחדשנות פנים רבים המבוססים על שיטות מחקר רב – שנים, כולם שלובים לכדי מארג מערכתי. הפעילות החדשנית תתבטא בענפים חלופיים, בערך הייחודי שיש במוצר או לשירות או שההצעה נוגעת גם לקבוצות אחרות של הענף.
|
|
חדשנות בשיווק-המצאת פטנטים חדשים לשיווק |
|
|
זיהוי תופעות חברתיות
התחרות בשווקים הקמעונאיים ברחבי העולם גורמת לא רק להרחבת נתח השוק של הלקוחות, אלא גם לשימור אותם הלקוחות באותה החברה או הארגון. כדי לעשות כן, יש לזהות את התופעה התרבותית או החברתית. שימוש ברשתות החברתיות וברשתות הדיוור – האלקטרוני והרגיל, אלו מאפשרים ניתוח של נתוני צרכנות שונים וכן מעורבות צרכנית, עם היכולת לייצר משוב ורעיונות לשיפור המוצר.
יצירת להיט שיווקי
ישנה גרסה לחדשנות בשיווק הגורסת ביצירת מוצר שמבוסס ברובו על פלטפורמה שכבר מוכרת לצרכן, פלטפורמה שכבר מוכרת לצרכן ויש הוכחות ליעילותה. החלק הפחות מוכר לצרכן יהיה זה המצריך הסתגלות איטית יותר של המוצר לשוק – אולם יש בו תועלת מסוימת ומרכיב ויראלי כלשהו שיופץ בפרסום שיספק סיבה לשיח סביבו בארוחה המשפחתית, בעבודה או בין חברים.
למצוא את העיתוי הנכון
איתור העיתוי הנכון יכול להיות כל ההבדל בין הצלחה לכישלון בשיווק, וניתן ללמוד אודותיו הרבה בקורס חדשנות בשיווק. העיתוי אינו חל רק על מועד שיווקו של המוצר, אלא מתחיל כבר עם הוצאת פרסומיו הראשונים במדיה – מה הוא יציע כבר בשלב שבו הוא יפורסם, הערך הנוסף שלו מול המחרים והמחויבות המתגבשת של הלקוחות כלפי השירות או המוצר.
שיטות שיווקיות אודות מחיר
על פי שרשרת הקונים יוצע גם המחיר. אופי הקהל יכול לקבוע את רמת המחירים למוצר, בין אם הוא מכוון לקהל הישראלי או לקהל האירופאי או אחר, וזה יכול להיות קהל שונה ברמה הסוציו אקונומית. יכול להיות מחיר שונה עבור כל צרכן לפי מחירון דיפרנציאלי מותאם לצרכן. המחיר יבטא גם את תהליך הייצור ואת שרשרת האספקה למוצר, ובו זמנית עדיין ישפר את רווחיות היבואן.
מוסדות המלמדים
קורס חדשנות בשיווק
קבל מידע על
קורס חדשנות בשיווק
ב-3 צעדים פשוטים
מוסדות המלמדים
קורס חדשנות בשיווק
יש לכם עסק שזקוק למינוף? היום כבר לא חייבים לרוץ למשרד פרסום בשביל זה! בעידן הפייסבוק, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את המיומנויות המשך...
באמצעות הדבר המופלא הזה ששמו אמזון (Amazon), תוכלו לנצל את השוק הגלובלי שאין לו גבולות, להעלות מוצר ולו הבסיסי ביותר למכירה, ולהמשך...
מרגישים שאתם יכולים לייצג את האחרים בהרבה יותר טוב מאיך שהם מציגים עצמם? יש לכם יכולות רטוריות גבוהות במיוחד? תמיד אמרו לכם שאתהמשך...
תפקידם של אנשי המכירות כולל פרסום, קידום מכירות ותכנון תכניות שיווק על מנת ליצור עניין במוצרים או בשירותים שונים. במסגרת עבודתםהמשך...