ללמוד שירות לקוחות
כיום אין חברה שלא שם דגש עיקרי על תחום השירות לקוחות. אחת הדרכים להצלחת עסק נמצאת בשירות הלקוחות שמהווה את הפנים של הארגון או חברה. עבודה מקצועית ואיכותית יכולה לתרום רבות לכל ארגון.>
מגזין
ניהול, עסקים ופיננסים
ללמוד שירות לקוחות
כיום אין חברה שלא שם דגש עיקרי על תחום השירות לקוחות. אחת הדרכים להצלחת עסק נמצאת בשירות הלקוחות שמהווה את הפנים של הארגון או חברה. עבודה מקצועית ואיכותית יכולה לתרום רבות לכל ארגון.
- מערכת ToStudy
- |
-
22/05/2014
- |
-
08:27
- |
-
2673
צפיות
-
-
-
-
-
-
-
בכל עסק בתחומים השונים יש מערך של שירות לקוחות. שירות לקוחות איכותי יכול לשמור על הלקוחות למשך שנים רבות. האנשים שעובדים בשירות לקוחות מהווים את הפנים של הארגון בו הם עובדים. לקוחות מרוצים הם אלה שבסופו של דבר מקבלים את השירות הכי טוב. לא תמיד כל לקוח מסתכל על נושא המחיר, אלא על השירות שהוא מקבל.
מטרת הלימודים
שירות לקוחות מהווה כאמור כיום חלק מרכזי וחשוב בהצלחה של כל חברה. מנהלי שירות לקוחות שמים דגש על הנושא הנ"ל ומעוניינים שהצוות שלהם יהיה איכותי. המטרה של הקורס היא להכשיר את התלמידים ולהעניק להם ידע מקצועי שיתרום להם רבות בתום הלימודים. בנוסף לכך, הקורס נועד עבור אנשים שמעוניינים להתקדם לדרגים ניהוליים בתחום של שירות הלקוחות. בסופו של יום, הקורס הנ"ל פתוח לקהל הרחב ומספק ארסנל רחב של מידע כדי לפתוח דלתות לאנשים לאחר קבלת התעודה המיוחלת.
|
| ארגון לא יכול להצליח מבלי שהוא שם דגש על שירות לקוחות איכותי ומקצועי | |
|
מה לומדים?
במהלך קורס שירות לקוחות לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאים. הלימודים מתחלקים הן לנושאים עיוניים והן לנושאים מעשיים. בפן המעשי עוברים המשתתפים סימולציות שבהן מתרגלים סיטואציות ממקרים אמיתיים של שירות לקוחות. הסימולציות הללו מכשירות את הסטודנטים להתמודד עם מצבים לא פשוטים. בנוסף לכך, לומדים הסטודנטים בקורס זה על התפקיד של שירות לקוחות, המשמעות שלו ואפיקי הקידום שיש למקצוע זה.למי קורס שירות לקוחות מתאים?
לימודי שירות לקוחות מתאימים למנהלים שמגיעים ממחלקות שונות בתחומים מסוימים בשירות לקוחות ומכירות. הקורס מקנה להם ידע על מנת שיוכלו לשפר את המערך של שירות הלקוחות. בנוסף לכך, הלימודים מיועדים לארגונים ועסקים אשר מעוניינים להעשיר את הידע שלהם בתחום שירות הלקוחות ולפתח אותו על מנת להשביח את הארגון ולגרום להרבה לקוחות להישאר כאמור לטווח הארוך. כמו כן, הלימודים גם מתאימים לאנשים אשר רוצים להשתלב בתפקיד ניהולי בתחומים שונים אשר כוללים שירות לקוחות עבור המוצרים או השירותים שהעסק מספק.
לכתבות נוספות בתחום:
החשיבות של שירות לקוחות
קורס שירות איכותי
מנהיגות היא תכונה נרכשת שמאפשרת להניע את האחר לכדי פעולה מבלי בהכרח להפעיל סמכות או כוח, כי אם מתוך לויאליות, אמון ומוטיבציה. מהמשך...
המיסים פוגשים את כולנו בשלב כזה או אחר ולמרות זאת, עדיין מרביתנו לא מבינים את התחום עד הסוף, לא יודעים כיצד להתמודד איתו ובטח שהמשך...
תחום אימון מרתק במיוחד שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום האימון העסקי – תחום שמיועד לאנשים בעלי ראיה אסטרטגית רחבה, בעלי חוש המשך...
כיום, כל חברה שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות טיפוח המשאב האנושי שלה, שכן ברור לכל שעובד טוב הוא עובד שטוב לו. לפיכך, תחום ניהולהמשך...